اطلاعات دوره
آموزش حقوق تجارت
مسیر آموزشی

آموزش حقوق تجارت

867,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 867,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:حبیب رمضانی0
  • زمان:9 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

        آموزش حقوق تجارت یکی از مباحث مهم در حوزه مدیریت و کسب و کار است که موضوعاتی که مطرح‌شده است شامل معرفی تاجر و تکالیف تجار، شرکت‌های تجاری با تأکید بر مشکلات حقوقی شرکت‌های سهامی عام و شرکت‌های سهامی خاص، اسناد تجارتی شامل برات، سفته و چک و در نهایت بررسی اوضاع شرکت‌های سهامی عام و خاص در هنگام ورشکستگی می‌باشد.مخاطبان دوره حقوق تجارت تمامی افرادی هستند که چه در امر مشاوره حقوقی به شرکت‌های سهامی خاص و عام؛ و چه به‌عنوان مدیران کارگروه‌های اقتصادی و مدیران عامل شرکت‌های تجاری فعالیت دارند و در پی یادگیری اصولی و دقیق احکام حقوق تجارت هستند. همچنین کسانی که درصدد راه‌اندازی شرکت‌های سهامی عام و یا سهامی خاص و حتی راه‌اندازی شرکت‌های نوپا و شرکت دانش‌بنیان خود هستند نیز می‌باید از حقوق تجارت آگاهی یابند. همچنین همه کسانی که در عرصه حقوق تجارت فعالیت می‌کنند، می‌توانند با حقوق و تکالیف خود به‌خصوص درباره مقررات چک و ورشکستگی صاحبان سرمایه آشنا شوند. همچنین دانشجویان کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد حقوق تجارت و تمامی افرادی که جویای کار در بازار کار حقوق تجارت هستند نیز با شرکت در این دوره آموزش حقوق تجارت می‌توانند در کمترین زمان ممکن بیشترین اطلاعات را در خصوص حقوق تجارت برای کسب دانش لازم برای کار در بازار کار حقوق تجارت نیز کسب کنند. در یک تقسیم‌بندی، حقوق داخلی به حقوق عمومی و حقوق خصوصی و همچنین حقوق خصوصی نیز به حقوق مدنی و حقوق تجارت تقسیم می‌شود. حقوق تجارت حقوق صنفی می‌باشد و موضوع آن تجار، اعمال و معاملات تجارتی است. در این حوزه قانون‌گذار قوانین گوناگونی را تصویب کرده‌است، اما قانون اصلی که محور دوره حقوق تجارت نیز می‌باشد «قانون تجارت 1311» است. البته در دوره‌ی حقوق تجارت قوانین دیگری شامل «لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت 1347»، «قانون صدور چک 1355 با اصلاحات بعدی» و «قانون اداره تصفیه امور ورشکستگی 1318» نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.
دوره آموزش حقوق تجارت دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حبیب رمضانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 867,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حقوق تجارت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پیمان

با عرض سلام و احترام خدمت شما و تشکر و سپاس فراوان از تلاش و زحمات شما برای برگزاری دوره های مفید و پربازده و استفاده از اساتید مجرب با فن بیان بالا و روان ایشان

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی