اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش دریافت و انتشار برنامه ها در گالری با Small Basic (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش دریافت و انتشار برنامه ها در گالری با Small Basic (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش، با گالری برنامه های Small Basic آشنا می شوید. تعداد زیادی از برنامه های آماده ای که توسط این زبان برنامه نویسی نوشته شده اند، از طریق گالری برنامه های اسمال بیسیک در دسترس کاربران قرار داده شده اند. این برنامه ها، توسط کاربران نوشته شده اند و به راحتی در محیط اسمال بیسیک قابل اجرا و فراخوانی هستند. در صورت نصب شدن و فعال بودن افزونه Microsoft SilverLight، شما می توانید این برنامه ها را به صورت آنلاین و در مرورگر خود اجرا نمایید. در این درس، در خصوص چگونگی استفاده از گالری برنامه ها، و همین طور چگونگی انتشار و به اشتراک گذاری برنامه ها در گالری، بحث شده است.
دوره آموزش دریافت و انتشار برنامه ها در گالری با Small Basic (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دریافت و انتشار برنامه ها در گالری با Small Basic (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی