اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور بازی سازی در فلاتر Flutter – ساخت بازی دوبعدی با Flame
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور بازی سازی در فلاتر Flutter – ساخت بازی دوبعدی با Flame

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حسین عازم نائی3.5
  • زمان:3 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Flame، فریم‌ورک زبان دارت و یک موتور بازی‌سازی دوبعدی است که بر مبنای فریم‌ورک محبوب Flutter توسعه داده شده است. با استفاده از قابلیت‌های مختلف Flame، می‌توان بازی‌های خلاقانه و جذاب را برای پلتفرم‌های مختلف توسعه داد. با ساخت بازی‌های دوبعدی، مهارت‌های حل مسائل الگوریتمی، کار با داده‌ها، مدیریت حافظه، و پیاده‌سازی تعاملات کاربری پیچیده توسعه‌دهنده‌ها تقویت می‌شود. این مهارت‌ها می‌توانند به شما در توسعه نرم‌افزار در زمینه‌های مختلف کمک زیادی کنند. بنابراین، یادگیری Flame و ساخت بازی دوبعدی با آن، می‌تواند با تقویت مهارت‌های برنامه‌نویسی و توسعه بازی‌سازی دوبعدی، در ایجاد پروژه‌های شخصی، آموزشی یا حتی شغلی مفید باشد. در این آموزش، کار با Flame را به صورت کاملا پروژه محور آغاز می‌کنیم و یک بازی واقعی را در کنار یکدیگر می‌نویسیم. در این بازی سعی می‌کنیم مواردی مثل کنترل حرکات بازیکن توسط صفحه کلید یا با لمس صفحه، انیمیشن ها، برخورد با موانع، پریدن روی اجسام، کاراکترهای دشمن، مرحله‌بندی، افکت‌های صوتی و ... را پوشش دهیم. شما بعد از گذراندن این دوره خواهید توانست انواع بازی‌های دوبعدی را پیاده‌سازی کنید و ایده‌های خلاقانه خود را عملی کنید.
دوره آموزش پروژه محور بازی سازی در فلاتر Flutter – ساخت بازی دوبعدی با Flame دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین عازم نائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور بازی سازی در فلاتر Flutter – ساخت بازی دوبعدی با Flame را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی