اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش روش های توصیف متغیرها و فضای جستجو – بخش یکم (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش روش های توصیف متغیرها و فضای جستجو – بخش یکم (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مبحث بهینه سازی (Optimization) شامل خانواده بزرگی از مسائل کاربردی و روش های پیشنهادی برای حل این مسائل است. تقریبا هیچ رشته کاربردی و تخصصی را نمی توان یافت که نیازمند حل مسائل بهینه سازی نباشد. علاوه بر این، زندگی روزمره ما انسان ها نیز تقریبا بدون حل روازنه ده ها مساله بهینه سازی ریز و درشت نیست. از منظر آکادمیک و یا حرفه ای، دانستن مفاهیم پایه بهینه سازی و آشنایی با روش های حل مسائل بهینه سازی، یکی از ضرورت های مهم است. از این رو، دانشجویان رشته های مختلف و همین طور متخصصین شاغل در صنایع مختلف، نیازمند آشنایی با مفاهیم و روش های بهینه سازی هستند. ما در این آموزش قصد داریم تا روش‌ های توصیف متغیرها و فضای جستجو را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش روش های توصیف متغیرها و فضای جستجو – بخش یکم (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش های توصیف متغیرها و فضای جستجو – بخش یکم (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی