اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کاربرد اس پی اس اس SPSS در تربیت بدنی و علوم ورزشی
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد اس پی اس اس SPSS در تربیت بدنی و علوم ورزشی

269,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 269,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:زهره حسن آبادی0
  • زمان:2 ساعت و 27 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این فرادرس آموزش کاربرد نرم‌افزار آماری SPSS در تربیت بدنی است. به علت نوظهور بودن و پیشرفت چشمگیر رشته تربیت بدنی و کمبود منابع علمی در زمینه نرم‌افزار آماری این رشته، در آموزش کاربرد SPSS در تربیت بدنی سعی می‌کنیم نیاز دانشجویان این رشته را مرتفع کنیم. علم ورزش دانش جدیدی است که همگام با پیشرفت خود متغیرهای بیشتری نیز ایجاد کرده است و نیازمند تجزیه و تحلیل این متغیرها است. در این آموزش، یاد خواهیم گرفت در نرم‌افزار SPSS مسائل آماری مربوط به رشته تربیت بدنی را سریع و حتی بدون داشتن اطلاعات خیلی تخصصی در رشته آمار، تحلیل و بررسی کنیم.
دوره آموزش کاربرد اس پی اس اس SPSS در تربیت بدنی و علوم ورزشی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهره حسن آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 269,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد اس پی اس اس SPSS در تربیت بدنی و علوم ورزشی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی