اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مکانیک کوانتومی پیشرفته 2
مسیر آموزشی

آموزش مکانیک کوانتومی پیشرفته 2

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سیما رستگار0
  • زمان:5 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش، مکانیک کوانتومی پیشرفته 2 به صورت گام به گام مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. نتایج پژوهش های حاصل از مکانیک کوانتومی نه تنها پیش بینی های عددی بهتر و دقیق تری نسبت به فیزیک کلاسیک ارائه می دهد، بلکه تغییرات مفهومی ایجاب می کند که بسیاری از پایه های تفکر کلاسیک را متزلزل می کند. به همین دلیل برای همگام بودن با پیشرفت های علمی روز دنیا، فراگیری این شاخه از فیزیک ضروری و اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. با در نظر گرفتن همه قوانین فیزیکی، ابتدا به معرفی انتشارگرها و انتگرال های مسیر فاینمن و مباحث مربوط به آن ها و سپس به بررسی دوران ها، سیستم های اسپینی، مدل نوسانگر شوینگر، بردارها و عملگرهای تانسوری پرداخته شده است و در نهایت نسبیت و کوانتوم مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
دوره آموزش مکانیک کوانتومی پیشرفته 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سیما رستگار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مکانیک کوانتومی پیشرفته 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی