اطلاعات دوره
آموزش رایگان مکانیک کوانتوم پیشرفته 2
مسیر آموزشی

آموزش رایگان مکانیک کوانتوم پیشرفته 2

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش رایگان مکانیک کوانتوم پیشرفته 2 مکانیک کوانتومی یکی از حوزه‌های علم فیزیک است که در اوایل قرن بیستم و اواخر قرن نوزدهم برای توجیه برخی از مشاهده‌های عملی که توجیهی در فیزیک کلاسیک نداشتند؛ به وجود آمد. با استفاده از این علم، شناخت ما به دنیای پیرامون خود تغییر کرد و توانستیم به دستاوردهای جدیدی در دنیای علم و فناوری دست پیدا کنیم. با استفاده از مباحث مطرح‌شده در این علم، می‌توان ساختارهای اتمی را مورد بررسی قرار داده و رفتار الکترون‌ها را در حالت‌های مختلف توجیه کرد. دانشمندان بزرگی مانند دیراک، هایزنبرگ، انیشتین و شرودینگر در پیدایش این علم ایفای نقش کرده‌اند و توانسته‌اند به مرور زمان یک فرمول‌بندی جامع و کامل را از این علم ارائه دهند.   هدف آموزش رایگان مکانیک کوانتوم پیشرفته 2 چیست؟ آموزش رایگان مکانیک کوانتوم پیشرفته 2 مربوط به یکی از دروس اصلی و پایه‌ای است که در دوره کارشناسی ارشد فیزیک ارائه می‌شود. در این دوره به بررسی مباحث پیشرفته علم مکانیک کوانتومی پرداخته می‌شود؛ مباحث این دوره در ادامه مباحثی است که در درس‌های مکانیک کوانتومی 1 و 2 دوره کارشناسی و مکانیک کوانتوم پیشرفته 1 کارشناسی ارشد مطرح شده‌اند. در دوره آموزش رایگان مکانیک کوانتوم پیشرفته 2 به بررسی مفاهیمی پرداخته می‌شود که باعث ظهور علم مکانیک شدند. همچنین آزمایش‌های مهمی که این علم را توسعه دادند؛ موردبررسی قرار خواهند گرفت. آموزش رایگان مکانیک کوانتوم پیشرفته 2 بر پایه اصول موضوعی استوار است و تلاش می‌کند تا همه مباحثی را که در این دوره دانشگاهی مطرح می‌شوند؛ دربربگیرد. هدف از یادگیری دوره آموزش رایگان مکانیک کوانتوم پیشرفته 2 بررسی همه مفاهیمی است که طبق سرفصل‌های وزارت علوم باید در این درس مطرح شوند. به عبارت بهتر هدف از این دوره پرورش دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت در حوزه مکانیک کوانتومی و افزایش دانش آن‌ها در این زمینه است. علاوه بر این هدف از ارائه رایگان این دوره در مکتب‌خونه، بهره‌مند شدن همه دانشجویان در سرتاسر کشور از آموزش باکیفیت است؛ به‌این‌ترتیب دانشجویان مختلف از سرتاسر کشور می‌توانند با استفاده از این دوره، در جایگاه دانشجویان دانشگاه‌های سطح بالا قرار بگیرند و از آموزش‌های دانشگاه‌های سطح یک استفاده کنند.   دوره آموزش رایگان مکانیک کوانتوم پیشرفته 2 مناسب چه کسانی است؟ دوره آموزش رایگان مکانیک کوانتوم پیشرفته 2 مناسب همه دانشجویان سال اول کارشناسی ارشد رشته فیزیک در تمام گرایش‌ها است. همچنین دانشجویان کارشناسی که به مباحث کوانتومی علاقه‌مند هستند می‌توانند با استفاده از این دوره، دانش خود را در این حوزه گسترده‌تر کنند. در کنار این موارد دانشجویان رشته‌های شیمی و علوم زیستی یا همه افراد دوستدار علم کوانتوم می‌توانند از این دوره بهره ببرند.   این دوره در کدام دانشگاه تدریس شده است؟ این دوره در دانشکده فیزیک دانشگاه تهران توسط دکتر مشفق تدریس و ضبط شده‌است و مکتب‌خونه باتوجه‌به اهمیت این دوره تصمیم به بارگذاری آن کرده است   ***این دوره درحال تکمیل است***
دوره آموزش رایگان مکانیک کوانتوم پیشرفته 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 45 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حمیدرضا مشفق مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان مکانیک کوانتوم پیشرفته 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

با درود و سپاس. جلسات آخر از لحاظ کیفیت صدا و تصویر افت داشته‌اند. یک‌ مقدار تمرکز را مشکل می‌کند، بخصوص جلسه ۱۸. در جلسات ۱۸ و اواخر ۱۷ دکتر بسیار هم عصبانی هستند . پاینده و برقرار باشید.

سیاوش

سلام.ممنون از شما بخاطر قراردادن این کلاس در سایت.بسیار بسیار مفید و آموزنده، تشکر فراوان از استاد دکتر مشفق. در دوره کارشناسی هم از کلاسهای ایشون خیلی استفاده کردم.

کاربر مکتب‌خونه

واقعا عالی

کاربر مکتب‌خونه

واقعا عالیه دکتر مشفق. چقدر دوس داشتم کلاس کوانتوم ایشون بشینم. ممنونم از شما که این امکان فراهم کردید.

کاربر مکتب‌خونه

کلاس های درس دکتر مشفق بسیار پر محتوا و مفید هستند. از ایشان و مکتبخونه که شرایط استفاده از این موضوعات جذاب را برای همه فراهم کرده اند تشکر میکنم. همواره سلامت و پاینده باشند و منشائ خیر.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی