اطلاعات دوره
آموزش رایگان مکانیک جامدات 1
مسیر آموزشی

آموزش رایگان مکانیک جامدات 1

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر4.7
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مهدی صمدزاد4.8
  • زمان:27 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از آموزش رایگان مکانیک جامدات 1 چیست؟ مکانیک جامدات که با نام­‌های مقاومت مصالح یا مکانیک مصالح نیز شناخته می­‌شود شاخه‌ای از مکانیک مهندسی است که هدف آن مطالعه رفتار مکانیکی مصالح و اجزای ساخته‌شده از آن‌ها در شرایط واقعی عملکردشان است. به کمک این دانش است که طراح ظرفیت‌ مصالح خود را می‌شناسد و ساختار متناسب با آن را بر طرح خود حاکم می‌کند. ابعاد قطعات مختلف یک ماشین یا یک سازه باید چنان انتخاب شود که در ضمنِ رعایت جوانب اقتصادی، نیروهای واردشده را بدون این‌که دچار خرابی شده یا تغییر شکل بیش‌از‌حد در آن ایجاد شود، تحمل نماید. انجام این کار مستلزم شناخت رفتار اجزای سازه­ای در شرایط مختلف بارگذاری است. مقاومت مصالح به مهندسان می‌آموزد تا باتوجه‌به سه عامل جنس مصالح ساختمانی، شکل هندسی اعضای سازه‌ای و وضعیت بارگذاری بر روی آن‌ها، مقاومت جسم یعنی ایستادگی آن در مقابل تسلیم و گسیختگی و  سختی جسم یعنی بازدارندگی آن در مقابل ایجاد تغییرشکل را مورد مطالعه قرار دهند و بهترین رفتار را بر طرح خود حاکم سازند. تحول در بناهای ساخته دست بشر در طول زمان روایت‌گر تاریخچه پیشرفت انسان در زمینه این دانش است و سیر تکامل صنایع نشان می‌دهد که شناخت رفتار مکانیکی مصالح مختلف، برای ساخت ساختمان‌های بزرگ‌تر، زیرساخت‌های پایدارتر و ماشین‌آلات کارآمدتر به کار رفته است.   دوره آموزش رایگان مکانیک جامدات 1 مناسب چه کسانی هست؟ این دوره برای دانشجویان رشته مهندسی عمران آماده شده‌است و دانشجویان با فراگیری آن می‌توانند این درس به‌صورت کامل یاد بگیرند   دوره آموزش مکانیک جامدات طی چند جلسه و کدام دانشگاه برگزار شده‌است؟ این دوره آموزشی طی 13 جلسه و در دانشگاه تهران ضبط شده‌است
دوره آموزش رایگان مکانیک جامدات 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی صمدزاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان مکانیک جامدات 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حسین

بسیار عالی است. مفاهیم خیلی دقیق و عالی منتقل شده است. واقعا اساتیدی که به رایگان آموزش رو در اختیار بقیه قرار میدهند باید طلا گرفته شوند. انشالله همیشه سلامت باشند. از مکتب خونه نیز برای فراهم کردن چنین بستری تشکر میکنم. لطفا ترتیبی اتخاذ شود تا دوره های دیگر استاد نیز در اختیار دانشجویان قرار بگیرد.

کبری

با سلام واحترام خدمت استاد عزیز و کسانی که این فیلم ها تحت اختیار دانشجو قرار می دهند استاد صمد زاد بسیار عالی تدریس می کند ان شا الله سالم و تندست و عاقبت بخیر باشند.

علیرضا

واقعا اگه به ایشون میگن استاد به بقیه چی باید بگن . به قدری بر مطلب مسلط هستن و درست تدریس میکنند که ادم از ریشه همه چی رو یاد میگیره . به جرئت میتونم بگم بهترین تدریسی بود که توو دوران دانشگاهم دیدم .

کاربر مکتب‌خونه

با سلام . با آرزوی سلامتی استاد بزرگوار دکتر صمدزاد . بسیار مفتخرم که این دوره رو با ایشان گذراندم. بسیار عمقی و ریزبینانه تدریس میکنند . باتشکر از مکتب خونه

نیلوفر

دوره بسیار فوق العاده است.لطفا دوره های دیگه از استاد بزرگوار اگرامکان دارد در دسترس قرار بدهیدتشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی