اطلاعات دوره
آموزش مکانیک سیالات در اصول مهندسی صنایع غذایی 2 (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مکانیک سیالات در اصول مهندسی صنایع غذایی 2 (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اصول مهندسی صنایع غذایی، دربرگیرنده مفاهیم مهندسی حاکم بر خطوط تولید کارخانجات صنایع غذایی است. اصول مهندسی صنایع غذایی 2، مفاهیمی نظیر: انتقال حرارت، مکانیک سیالات، سایکرومتری و انتقال جرم را پوشش می‌دهد. ما در این آموزش قصد داریم تا مکانیک سیالات در اصول مهندسی صنایع غذایی 2 را مورد بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش مکانیک سیالات در اصول مهندسی صنایع غذایی 2 (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر حسین میر سعید قاضی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مکانیک سیالات در اصول مهندسی صنایع غذایی 2 (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی