اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی مکانیک سیالات ۲
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی مکانیک سیالات ۲

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بین مباحث پدیده های انتقال، درس مکانیک سیالات از اهمیت بالایی برخوردار است، به طوری که بسیاری از عملیات مربوط به صنعت نیاز به محاسباتی دارند که در مکانیک سیالات 2 مطرح می شوند. هدف اصلی این آموزش، ارائه اصول و روابط مربوط به محاسبات سیال های تراکم پذیر، بسترهای سیال، توربوماشین ها و...، هم از دیدگاه تئوری و هم صنعتی، مطابق با منابع معتبر دانشگاهی و صنعتی است. در این آموزش ابتدا به معرفی جریان های لایه مرزی و روابط مربوط به آن پرداخته می شود و هندسه های مختلف شامل: سطح صاف، استوانه و کره مورد بررسی قرار می گیرد، سپس به مباحث مربوط به توربوماشین ها و پدیده مهم کاویتاسیون (Cavitation) پرداخته می شود.
دوره آموزش مقدماتی مکانیک سیالات ۲ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمدحسین اقبال احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی مکانیک سیالات ۲ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

نیما

کارم رو راه انداخت و کاربردی بود.

وحید

من یه نگاه جزئی داشتم اگر که تمرین داشت خیلی بهتر می شد.

فرناز

برای آزمون استخدامی و کنکور ارشد نکات خوب و مفیدی به دست آوردم.

فریبا

استاد توی دانشگاه خیلی زمان نذاشتن برای این آموزش، به نظرم فرادرس خیلی مرجع خوبیه برای مکانیک.

محمد رضا

جزوات و فایل های آموزشی بسیار عالی بود. متشکرم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی