اطلاعات دوره
مکانیک سیالات
مسیر آموزشی

مکانیک سیالات

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مکانیک سیالات به بررسی رفتار مکانیکی شاره ها می پردازد. این مبحث تعمیم مکانیک نیوتنی اجسام به محیط های پیوسته است. موضوع دینامیک و مکانیک شاره ها در مهندسی و بخصوص مهندسی مکانیک یکی از مباحث مهم و پر کاربرد است و کلاسهای متفاوتی در سطوح مختلف در دانشکده های مهندسی مکانیک برای دانشجویان این رشته تدریس می شود. ولی کلاس حاضر برای دانشجویان فیزیک طراحی شده است و سعی دارد دانشجویان را با پایه های فیزیکی و پدیده های جالب مرتبط به شاره ها آشنا کند.
دوره مکانیک سیالات دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 33 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد رضا اجتهادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مکانیک سیالات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

سلام خدمت شما . من یه سوال دارم خدمتتون این واسه رشته مهندسی مکانیک مناسب هست ؟. اخه ما چیزای دیگه ای یاد گرفتیم . و متاسفانه این جا ننوشته برای چه رشته ای مناسب هست . یا منبع چه کتابی هست

امیرحسین

بسیار متشکرم از دکتر اجتهادی عزیز و سایت مکتب خونه که این کورس بسیار مفید و کاربردی که بسیاری از دانشجویان رشته فیزیک به آن دسترسی ندارند را به طور رایگان در اختیار عموم قرار داده اید. امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید.

کاربر مکتب‌خونه

عالی

فرانک

در این دوره اقای اجتهادی با نهایت ظرافت و هوشمندی توانستند تمام مبحاحث ضروری در مکانیک سیالات را تدریس کنند. 2 کتابی هم که توسط ایشان معرفی شد خیلی مفید بودند. با این دوره علاقه ی من به مکانیک سیالات بیشتر از قبل شد که از ایشان بسیار سپاسگزار میباشم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی