اطلاعات دوره
آموزش مکانیک سیالات ۱ – مرور و حل تمرین – بخش اول
مسیر آموزشی

آموزش مکانیک سیالات ۱ – مرور و حل تمرین – بخش اول

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مرتضی دهقان4.9
  • زمان:17 ساعت و 24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مکانیک سیالات به عنوان یکی از زیرشاخه‌های علم مکانیک است که با سیالات (مایعات و گازها) در حال سکون (استاتیک سیالات) و یا در حال حرکت (دینامیک سیالات) سر و کار دارد. آشنایی با این علم از اهمیت خاصی برای مهندسین مکانیک، شیمی، کشاورزی، نفت و گاز، عمران، صنایع هوافضا و غیره در انواع گرایش‌ها برخوردار است. در این فرادرس سعی می‌کنیم مطالب را به صورت مفهومی بیان کنیم و در طی آن با حل بیش از 110 سوال متنوع از کتاب‌های مرجع معتبر در جهت رفع ابهامات و تثبیت مفاهیم در ذهن مخاطب قدم برداریم.
دوره آموزش مکانیک سیالات ۱ – مرور و حل تمرین – بخش اول دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مرتضی دهقان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مکانیک سیالات ۱ – مرور و حل تمرین – بخش اول را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

رضا

فوق العادست

امیرحسین

آموزش بسیار بسیار خوبی بود از استاد دهقان بخش اول مکانیک سیالات کامل پوشش داده شده تسلط استاد دهقانم عالیه ولی فقط بخش اولشه دیگه متاسفانه تا قبل از موازنه مومنتوم و قسمت های جلوتر جریان سیالاته ولی تا همین قسمتی که در سرفصل ها هست عالی آموزش دادن.

محمدامین

فوق العاده عالییییییی بود، تو رو خدا این آموزش رو بولد کنید که همه بتونن نگاه کنن و بدونن این آموزش چقدر مفید بوده.

محمدامین

با سلام و عرض احترام بهترین و کامل ترین آموزش سیالات 1 که تا به حال دیدم این آموزش هست. تعداد بسیار زیاد مسئله های حل شده واقعا فوق العادس. تسلط بالای مدرس فوق العادس. با این آموزش دیگه به هیچ کتاب و مرجعی چه برای امتحان پایان ترم و چه برای کنکور ارشد نیازی ندارید... از مدرس محترم کمال تشکر رو دارم.

حسین

با سلام و عرض ادب خدمت متولیان خوب فرادرس که با فراهم نمودن بستر مناسب همراه با کادر آموزشی مجرب در بالا بردن سطح علمی متقاضیان موثر واقع می گردند. بنده درس مکانیک سیالات 1 استاد دهقان رو تهیه کردم که ایشان با سعه صدر و روشی شیوا و روان مطالب را با حل سئوالات همراه با تصاویر و توضیحات لازم و کافی که فهم آنرا بیشتر می نمود ارائه دادند. در نحوه تدریس ایشان چیدمان سرفصل ها به درستی انجام که با پیشرفت درس، و طرح سئوالات مسائل جدیدتری مطرح و حل میشد. بنده از ایشان بابت آموزش خوب و روان تشکر می کنم و امیدوارم بخش دوم این آموزش نیز که مورد نیاز اینجانب و دیگران می باشد هرچه زودتر توسط این موسسه با تدریس استاد دهقان ارائه گردد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی