اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مکالمه زبان ترکی استانبولی – سطح متوسط + ۸ موقعیت مختلف
مسیر آموزشی

آموزش مکالمه زبان ترکی استانبولی – سطح متوسط + ۸ موقعیت مختلف

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سید رضا فتاحی0
  • زمان:2 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یادگیری مکالمه زبان ترکی استانبولی، دریچه‌ای رو به فرصت‌های متنوع می‌گشاید. تسلط بر این زبان، نه تنها به شما کمک می‌کند تا در بازار کار ترکیه، فرصت‌های شغلی بیشتری را به دست آورید، بلکه تجربه سفر به این کشور را نیز لذت‌بخش‌تر می‌سازد. با یادگیری ترکی، می‌توانید با فرهنگ غنی ترکیه بیشتر آشنا شوید و از ادبیات، موسیقی و سینمای این کشور لذت ببرید. علاوه بر این، فرایند یادگیری یک زبان جدید، مهارت‌های شناختی فرد را تقویت می‌کند و باعث بهبود حافظه، تمرکز و انعطاف‌پذیری می‌شود.
دوره آموزش مکالمه زبان ترکی استانبولی – سطح متوسط + ۸ موقعیت مختلف دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید رضا فتاحی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مکالمه زبان ترکی استانبولی – سطح متوسط + ۸ موقعیت مختلف را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی