اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آمار کوانتومی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آمار کوانتومی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علی اصل هاشمی0
  • زمان:46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مکانیک آماری پیشرفته، که در بیشتر گرایش های رشته فیزیک و در مقطع کارشناسی ارشد، در قالب یک درس سه واحدی تدریس می شود، یکی از مباحث پرکاربرد در فیزیک است. در مکانیک آماری پیشرفته سیستم هایی که شامل تعداد بسیار زیادی ذره هستند، مورد مطالعه قرار می گیرند. درس مکانیک آماری پیشرفته که مکمل ترمودینامیک کلاسیک است، بر اساس خواص میکروسکوپی ذرات تشکیل دهنده سیستم و برهم کنش بین آن ها، در مورد خواص میکروسکوپی و درشت مقیاس آن از قبیل: آنتروپی، انرژی آزاد و تابع گیبس (Gibbs) اطلاعاتی ارائه می دهد.
دوره آموزش آمار کوانتومی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی اصل هاشمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آمار کوانتومی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی