اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش استانداردهای بسته بندی تجهیزات پزشکی ایزو ISO 11607
مسیر آموزشی

آموزش استانداردهای بسته بندی تجهیزات پزشکی ایزو ISO 11607

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تنوع بسته بندی به دلیل جذب مشتری می تواند بسیار گسترده باشد و در اغلب کشورهای جهان تبدیل به یک صنعت شده است و صنعت بسته بندی در این کشورها در زمره صنعت های پیشرو هستند. با این حال صنعت بسته بندی در مورد محصولات تجهیزات پزشکی به ویژه محصولاتی که استریل می شوند، باید تحت الزامات خاصی ارائه شوند. هدف از این فرادرس، ارائه انواع استانداردهای مورد نیاز برای بسته بندی محصولات تجهیزات پزشکی استریل است. استاندارد کلی برای این محصولات ISO 11607 است. این استاندارد، یک استاندارد بین المللی است و کلیه محصولات تجهیزات پزشکی استریل باید از آن تبعیت کنند.
دوره آموزش استانداردهای بسته بندی تجهیزات پزشکی ایزو ISO 11607 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فرزانه نایب حبیب مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استانداردهای بسته بندی تجهیزات پزشکی ایزو ISO 11607 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی