اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مهندسی مخازن ۱ – مرور و حل تست کنکور ارشد و دکتری
مسیر آموزشی

آموزش مهندسی مخازن ۱ – مرور و حل تست کنکور ارشد و دکتری

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امیرحسین خلج0
  • زمان:10 ساعت و 25 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش سعی شده است که در ابتدای هر درس با یک طبقه بندی و چارچوب مشخص با استفاده از تمام کتب مرجع و جزوات اساتید دانشگاه های معتبر کشور، روابط و مفاهیم را ارائه نموده و سپس سوالات کنکور کارشناسی ارشد و دکتری 8 سال اخیر را با یک ایده جدید از لحاظ مفهومی و موضوعی خیلی دقیق و موشکافانه تیپ بندی کنیم که باعث می شود روابط و مفاهیم این درس خیلی منظم تر و تاثیرگذارتر در ذهن داوطلبین کنکور تثبیت و طبقه بندی شود و با روند سوالات مهم و پرتکرار بیشتر آشنا شوند. در پایان آموزش به بررسی نکات ویژه ای (چندین سطح بالاتر از سطح مطالب کنکور) که تاکنون در آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری مورد بررسی قرار نگرفته است و احتمال سوال از آن ها وجود دارد، پرداخته می شود، به طوری که داوطلبین برای درس مهندسی مخازن 1 به هیچ منبع دیگری نیاز نخواهند داشت.  
دوره آموزش مهندسی مخازن ۱ – مرور و حل تست کنکور ارشد و دکتری دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرحسین خلج مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مهندسی مخازن ۱ – مرور و حل تست کنکور ارشد و دکتری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی