اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار Toontrack EZbass برای پیاده سازی نت گیتار بیس روی موسیقی
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار Toontrack EZbass برای پیاده سازی نت گیتار بیس روی موسیقی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم‌افزار EZBass توسط کمپانی Toontrack ساخته شده است که یک بیسیست (Bassist) رباتیک است. این نرم‌افزار روی ساز گیتار بیس تمرکز دارد و مشکلات چیدمان نت بیس را به سادگی برطرف می‌کند. EZBass یکی از بهترین نرم‌افزارهای تولید بیس در موسیقی به شمار می‌رود و دارای محیط گرافیکی جذابی است. این نرم‌افزار برگرفته از هزاران پیش‌ساخته تکنیک گیتار بیس (Bass Guitar) است. برای کار با این نرم‌افزار، ابتدا آکورد مورد نظر را تعیین می‌کنیم، سپس این نرم‌افزار نواختن ملودی مربوط به آن آکورد را انجام می‌دهد. این تکنیک یک تحول و گام بلند به سمت تولید موسیقی به شمار می‌رود، زیرا EZBass یک ربات خدمتگزار نوازنده و بدون خطا را در اختیار ما قرار می‌دهد. هدف از این فرادرس، پیاده‌سازی و تنظیم اصولی گیتار بیس روی آهنگ است.
دوره آموزش نرم افزار Toontrack EZbass برای پیاده سازی نت گیتار بیس روی موسیقی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا جعفری جَید مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار Toontrack EZbass برای پیاده سازی نت گیتار بیس روی موسیقی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی