اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ابزار مونت کارلوی Geant4 – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش ابزار مونت کارلوی Geant4 – مقدماتی

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از این فرادرس، آموزش مقدماتی Geant4 است که در قالب 11 درس ارائه می شود. در این آموزش سعی شده است که مباحث اولیه و لازم برای شبیه سازی یک آزمایش نوعی، به صورت گام به گام ارائه شود. در حال حاضر پروژه های سنگین مرکز تحقیقاتی CERN در اروپا و بسیاری از پروژه های دیگر، شامل: فیزیک ذرات بنیادی، دزیمتری (Dosimetry) و طراحی درمان، میکرودزیمتری در فضای زیرسلولی، حفاظ سازی سفینه های فضایی، طراحی و بهینه سازی دستگاه های پرتودرمانی، توموگرافی میون و... با استفاده از این ابزار انجام می گیرد. در این فرادرس با فرض این که مخاطب حداقل آگاهی از برنامه نویسی ++C را دارد، شروع کار با Geant4 آموزش داده شده است و کاربر پس از مشاهده این آموزش به راحتی می تواند پروژه های خود را شبیه سازی و اجرا کند.
دوره آموزش ابزار مونت کارلوی Geant4 – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پیمان رفیعی‌پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ابزار مونت کارلوی Geant4 – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی