اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تعریف بیماری گیاهی و اهمیت اقتصادی آن (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تعریف بیماری گیاهی و اهمیت اقتصادی آن (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بیماری شناسی گیاهی یکی از گرایش های گیاه پزشکی است که به بررسی بیماری ها و خسارت های ناشی از آن ها در سامانه های کشاورزی یا طبیعی می پردازد. سالانه چندین میلیارد دلار خسارت توسط انواع عوامل زنده و غیرزنده به محصولات کشاورزی وارد می شود که اگر دانش کافی در زمینه گیاهان و بیماری های آن ها داشته باشیم، می توانیم این خسارت ها را به حداقل برسانیم. با توجه به گرمایش جهانی و تاثیر آن بر اقلیم های مختلف از جمله ایران، روز به روز بر مشکلات کشاورزی افزوده می شود که با کمک دانش گیاه پزشکی و بیماری شناسی گیاهی به خوبی می توانیم از پس این مشکلات برآییم. ما در این آموزش قصد داریم تا تعریف بیماری گیاهی و اهمیت اقتصادی آن را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش تعریف بیماری گیاهی و اهمیت اقتصادی آن (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 48 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط اسماعیل فیضی خواجه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تعریف بیماری گیاهی و اهمیت اقتصادی آن (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی