اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساختارهای ترشحی داخلی و خارجی در بافت شناسی گیاهی پیشرفته (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ساختارهای ترشحی داخلی و خارجی در بافت شناسی گیاهی پیشرفته (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:زهرا زارع4.4
  • زمان:13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مخاطبان در این فرادرس با ساختارهای منحصر به فرد یاخته ها و بافت های گیاهی به طور کامل تر و دقیق تری آشنا می شوند و این درس را در دو بخش، یاخته شناسی پیشرفته و بافت شناسی پیشرفته مطالعه می کنند. در بخش اول در ارتباط با ساختارهای ویژه یاخته گیاهی همچون: دیواره ، پلاست و واکوئل از نظر منشا تکاملی و نحوه شکل گیری، ماهیت، نقش و عملکرد هر یک از ساختارهای ذکر شده و در بخش دوم مطالب در ارتباط با ساختار انواع بافت های گیاهی، نحوه شکل گیری و منشا، نقش و فعالیت هر یک از بافت ها با استفاده از اشکال مناسب، آموزش داده می شود. ما در این آموزش قصد داریم تا ساختارهای ترشحی داخلی و خارجی در بافت شناسی گیاهی پیشرفته را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش ساختارهای ترشحی داخلی و خارجی در بافت شناسی گیاهی پیشرفته (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا زارع مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساختارهای ترشحی داخلی و خارجی در بافت شناسی گیاهی پیشرفته (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی