اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کنترل خشم در کودکان + اصلاح رفتار و مدل های درمانی
مسیر آموزشی

آموزش کنترل خشم در کودکان + اصلاح رفتار و مدل های درمانی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:آسیه فاطمی0
  • زمان:2 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

خشم و پرخاشگری یک هیجان طبیعی است؛ اما گاهی نیز می‌تواند آسیب‌رسان باشد. لذا، کنترل خشم مهارتی است که باید ابتدا والدین خوب یاد بگیرند تا بتوانند به کودکان خود نیز یاد بدهند. اگر کسی از دوران کودکی این مهارت‌ها را یاد نگرفته‌ باشد، در بزرگسالی به مشکلات بیشتری بر خواهد خورد و احساس نارضایتی بیشتری خواهد داشت. ما انساها نیاز داریم که هیجان و احساسات خود را بشناسیم کودکان به دلیل محدودیت در این زمینه، به آموزش بیشتری نیاز دارند، پس ما در مقام معلم، مشاور، روانشناس و سایر حوزه‌های تخصصی تربیتی می‌توانیم از این درس برای آموزش و کمک به کودکان و والدین به نحو احسن استفاده کنیم. این مهارت‌ها، به کودکان ما کمک خواهد کرد تا در مواجهه با احساسات منفی، مانند خشم، ارتباط موثرتری را با دیگران برقرار کنند و در نتیجه مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی خود را تقویت کنند. در این آموزش، بر نکات کلیدی و کاربردی و استفاده از تکنیک‌های مدیریت خشم کودکان تاکید خواهیم داشت. مطالب و مفاهیم این فرادرس، علاوه بر حفظ خصوصیت علمی بودن، دو ویژگی در دسترس بودن و ساده بودن برای عموم را نیز در خود دارا است. ابتدا، راجع به تعریف خشم و پرخاشگری صحبت می‌کنیم؛ سپس به ضرورت و اهمیت آموزش کنترل خشم و پرخاشگری در کودکان می‌پردازیم. انواع مدل‌های خشم و دلالیل خشم را بررسی می‌کنیم و در نهایت، به تکنیک‌های مدیریت رفتار کودکان و راهکارهای پیشگیری از بروز پرخاشگری را یاد می‌گیریم.
دوره آموزش کنترل خشم در کودکان + اصلاح رفتار و مدل های درمانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آسیه فاطمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کنترل خشم در کودکان + اصلاح رفتار و مدل های درمانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی