اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش حذف بک گراند عکس در فتوشاپ (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش حذف بک گراند عکس در فتوشاپ (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

حذف پس‌زمینه عکس‌ها در فتوشاپ یکی از مهارت‌های پایه‌ای و در عین حال مهم در زمینه طراحی گرافیکی و عکاسی است. با استفاده از ابزارهای پیشرفته فتوشاپ مانند Magic Wand Tool ،Quick Selection Tool و Pen Tool، می‌توان با دقت بالا پس‌زمینه تصاویر را حذف کرد و به نتایج دلخواه رسید. با یادگیری حذف بک‌گراند عکس می‌توان تصاویر را به شکلی منحصربه‌فرد و بدون پس‌زمینه اورجینال یا اصلی در زمینه‌ای دلخواه استفاده کرد. این مهارت کمک می‌کند تا تصاویر را برای استفاده در طراحی وب، تبلیغات، کاتالوگ‌ها و موارد دیگر بهبود داد و به آن‌ها روح تازه‌ای بخشید. به دست آوردن تصاویری با کیفیت و قابلیت استفاده بالا دیگر امری دشوار نیست. با مراجعه به این آموزش، مهارت‌های لازم برای انجام این کار را به سرعت به دست خواهید آورد و می‌توانید به پیشرفت خود در این حوزه ادامه دهید. چندین روش و ابزار مختلف برای انجام این کار، با مزایا و کاربردهای خاص خود، مانند بزار قلم جادویی (Magic Wand Tool)، ابزار انتخاب سریع (Quick Selection Tool)، ابزار قلم (Pen Tool)، لایه‌های ماسک (Layer Mask)،  ابزار پاک کردن پس‌زمینه (Background Eraser Tool)، ابزار تجزیه و تحلیل (Refine Edge Tool) در فتوشاپ وجود دارد.
دوره آموزش حذف بک گراند عکس در فتوشاپ (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حذف بک گراند عکس در فتوشاپ (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی