اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ذخیره اطلاعات در فلاتر با دیتابیس هایو Hive
مسیر آموزشی

آموزش ذخیره اطلاعات در فلاتر با دیتابیس هایو Hive

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:طه اهوازی0
  • زمان:1 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، به ذخیره اطلاعات به صورت لوکال می‌پردازیم. دیتابیس‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که در این آموزش، از دیتابیس Hive استفاده می‌کنیم. این دیتابیس سریع، سبک و NoSQL است و برای اپلیکیشن‌های فلاتری و دارت توسعه یافته و قابل استفاده است. در انتهای این آموزش، برای تثبیت مفاهیم یک پروژه TODO-LIST پیاده‌سازی می‌کنیم و داده‌های اپلیکیشن را به صورت Local و کاملا آفلاین روی موبایل ذخیره خواهیم کرد. اگر به یک پایگاه داده ساده، بدون روابط متعدد و قدرتمند برای اپلیکیشن‌های فلاتری خود نیاز دارید، این فرادرس مناسب شما است.
دوره آموزش ذخیره اطلاعات در فلاتر با دیتابیس هایو Hive دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط طه اهوازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ذخیره اطلاعات در فلاتر با دیتابیس هایو Hive را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی