اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پرکاربردترین مدارات مهندسی برق – ۱۸ مدار مختلف
مسیر آموزشی

آموزش پرکاربردترین مدارات مهندسی برق – ۱۸ مدار مختلف

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مدار الکتریکی یکی از اصطلاحات مهم در رشته مهندسی برق و مسیر بسته‌ای است که در آن برای تولید جریان الکتریکی، الکترون‌ها در حال حرکت هستند. در تمام اجسام رسانا، الکترون‌های آزاد به طور آزادانه حرکت می‌کنند و یک پتانسیل الکتریکی ایجاد می‌شود که باعث می‌شود الکترون‌ها از ناحیه‌ای با غلظت بیشتر به ناحیه‌ای با غلظت کمتر مهاجرت کنند و در نتیجه جریان الکتریکی در مدار به وجود آید. بنابراین مدار الکتریکی مسیری را برای جریان یافتن جریان الکتریکی فراهم می‌کند. در این فرادرس ابتدا به معرفی پرکاربردترین مدارات گرایش الکترونیک می‌پردازیم. مدارهای مونو استابل، مولتی ویبراتور ناپایدار، اشمیت تریگر و ... از جمله مواردی هستند که با آن‌ها آشنا می‌شویم. سپس پرکاربردترین مدارات گرایش مخابرات بررسی می‌شود و مواردی از جمله مدار فیلتر میان‌گذر، تبدیل فرکانس به ولتاژ، نمونه‌برداری و ... تشریح می‌شود. انتظار می‌رود پس از فراگیری این آموزش بتوانید به سطح تسلط مناسبی در زمینه پرکاربردترین مدارات مهندسی برق دست یافته و از نتایج آن بهره ببرید.
دوره آموزش پرکاربردترین مدارات مهندسی برق – ۱۸ مدار مختلف دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نسترن بیشه‌بان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پرکاربردترین مدارات مهندسی برق – ۱۸ مدار مختلف را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی