اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پارادوکس مونتی هال (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش پارادوکس مونتی هال (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فیلم آموزشی، مساله مونتی هال با جزییات کامل و تاریخچه مربوط به آن، بررسی شده است و به صورت کامل راه حل متعارضی که برای این مساله وجود دارد، مورد بحث واقع شده است. علاوه بر پارادوکس مونتی هال، مسأله سه کارت یا پارادوکس برتراند نیز در این آموزش مورد بحث واقع شده است. این دو مسأله شباهت های زیادی با هم دارند و تعارض موجود در ساختار آن ها نیز، بسیار نزدیک به هم است. اگر مایل هستید که با این مسائل جالب و کاربردی بیشتر آشنا شوید و راه حل درست ریاضی آن ها را فرا بگیرید، تماشای این آموزش را از دست ندهید.
دوره آموزش پارادوکس مونتی هال (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پارادوکس مونتی هال (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی