اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
سخت افزار چیست؟ –انواع سخت افزار کامپیوتر و موبایل را بشناسید (رایگان)
مسیر آموزشی

سخت افزار چیست؟ –انواع سخت افزار کامپیوتر و موبایل را بشناسید (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در حال حاضر کامپیوتر و موبایل به مهم‌ترین و ضروری‌ترین ابزارها در زندگی انسان‌ها تبدیل شده‌اند. آشنایی با انواع سخت‌افزار و شناخت اجزای سخت‌افزاری کامپیوتر می‌تواند در زمان خرید، بروز مشکل، ارتقای سیستم یا حتی تعویض قطعات کمک‌کننده باشد. اهمیت آشنایی با انواع سخت‌افزار به حدی است که کاربر کامپیوتر باید اجزای اصلی سخت افزار کامپیوتر و نحوه کارکرد هر قسمت از جمله پردازنده مرکزی، حافظه‌های داخلی و خارجی، دستگاه‌های ورودی و خروجی و سایر ابزارها را بشناسد. بدون سخت‌افزار، امکان اجرای هیچ نرم‌افزاری روی کامپیوترها وجود ندارد. شناخت اجزای سخت‌افزاری کامپیوتر باعث درک بهتر عملکرد داخلی کامپیوتر خواهد شد و در زمان بروز مشکلات، دید بهتری نسبت به هر یک از اجزا و مشکل ایجاد شده خواهید داشت.
دوره سخت افزار چیست؟ –انواع سخت افزار کامپیوتر و موبایل را بشناسید (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه سادات ثابتی‌فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره سخت افزار چیست؟ –انواع سخت افزار کامپیوتر و موبایل را بشناسید (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی