اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت احساسات + نکات کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت احساسات + نکات کاربردی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ندا هوشیار0
  • زمان:3 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مدیریت احساسات یک توانایی یا یک مهارت است که با آگاهی و تمرین در ما ایجاد و تقویت می‌شود. مدیریت احساسات یکی از مهارت‌های ده‌گانه زندگی است که سازمان جهانی بهداشت در سال 2007 داشتن این مهارت‌ها را به معنای باسواد بودن تعریف کرد. با طی کردن این دوره آموزشی شما قادر خواهید بود با تسلط بیشتری نسبت به احساسات خود واکنش نشان دهید و در موقعیت‌های بحرانی اضطراب‌زا و عصبانی‌کننده سریع‌تر آرامش خود را به دست آورید و هم‌چنین به دلیل کاهش رفتارهای هیجانی، شما برای دیگران تبدیل به فردی جذاب‌تر خواهید شد. تمرین‌های این آموزش برای افراد 10 تا 100 ساله قابل اجرا است.
دوره آموزش مدیریت احساسات + نکات کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ندا هوشیار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت احساسات + نکات کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی