اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

به کلیه فعالیت‌ها و استراتژی‌های بازاریابی از طریق کانال‌های دیجیتال و آنلاین بازاریابی دیجیتال می‌گویند. از مزایای بازاریابی دیجیتال می‌توان به این مورد اشاره کرد که با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، روز به روز به تعداد کاربران دنیای تکنولوژی اضافه شده و همیشه مشتری جدیدی برای معرفی و تبلیغ محصول وجود دارد. همچنین، همیشه راه‌ها و فناوری‌های جدیدتری ارائه می‌شوند که از طریق آن‌ها می‌توان به بازاریابی و معرفی محصولات پرداخت. در این دوره، ما با اصول بازاریابی دیجیتال آشنا شده و روش‌های مختلف بازاریابی دیجیتال را فرا خواهیم گرفت.
دوره آموزش آشنایی با بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید رضا هاشمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی