اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان انگلیسی – ساختارهای گرامری واژگان – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش زبان انگلیسی – ساختارهای گرامری واژگان – بخش یکم

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:آدرین صادقی0
  • زمان:2 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

گرامر زبان انگلیسی به عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های زبان، ارتباط بسیار نزدیکی با معنی واژگان دارد. به عبارت دیگر، بهترین روش برای یادگیری معنی واژگان، یادگیری ساختار گرامری زبان است. همچنین، یادگیری ساختار گرامری واژگان انگلیسی به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا بتوانند به صورت درست و موثر با افراد دیگر به زبان انگلیسی صحبت کنند و متون انگلیسی را به درستی درک و ترجمه کنند. در این آموزش، چهار فصل به ترتیب حروف الفبا پیش رو داریم؛ که هر کدام شامل سه درس و مجموع ده ساختار هستند. با بررسی و مقایسه تک‌تک واژگان مشخص‌شده در هر درس، به کاربرد و دستور زبان هر یک می‌پردازیم و مثال‌هایی در انواع سطوح زبانی خواهیم داشت.
دوره آموزش زبان انگلیسی – ساختارهای گرامری واژگان – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آدرین صادقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان انگلیسی – ساختارهای گرامری واژگان – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی