اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سبک زندگی سالم – پیشگیری از دیابت (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش سبک زندگی سالم – پیشگیری از دیابت (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ديابت جزو مهم‌ترين بيماری‌هاي مزمن است كه به دليل ترشح ناكاف انسولين و يا عدم پاسخ‌دهی گيرنده‌ای كه انسولين روی آن قرار می‌گيرد و يا هر دو علت به وجود می‌آید. امروزه در سراسر جهان، بيش از پانصد ميليون نفر به ديابت مبتلا هستند و به ازای هر نفر ديابتی، ۴ نفر در معرض خطر ابتلا به ديابت يا به اصطلاح پره ديابتی هستند. ديابت می‌تواند منجر به سكته‌های قلبی، سكته‌های مغزی، اختلالات بينايی، نارسايی قلبی، نارسايی مزمن كليه و قطع عضو شود. بنابراين ديابت بيماری مهم و خطرناكی است. شايع‌ترين فرم آن يعنی ديابت نوع دو، ماحصل زندگی با سبک زندگی ناسالم است. كم‌تحرکی، استرس زياد و مصرف غذاهای ناسالم، جزو رفتارهای پرخطر براي ابتلا به ديابت هستند.
دوره آموزش سبک زندگی سالم – پیشگیری از دیابت (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مصطفی علوی مقدم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سبک زندگی سالم – پیشگیری از دیابت (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی