اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان انگلیسی – مرور و حل سوالات کنکور زبان – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش زبان انگلیسی – مرور و حل سوالات کنکور زبان – بخش یکم

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سجاد نوروزی0
  • زمان:3 ساعت و 14 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برای ورود به دانشگاه پس از اتمام دبیرستان، کنکورهای متفاوتی وجود دارند و یکی از آن‌ها کنکور زبان است. درس زبان تخصصی، یکی از دروس بسیار مهم در کنکور زبان است و پاسخ‌گویی به سوالات آن برای کسب رتبه برتر در این کنکور الزامی است. برای اخذ رتبه بهتر و قبولی در دانشگاه دلخواهتان، لازم است سوالات دروسی که ضریب بالایی در کنکور دارند را به خوبی پاسخ دهید. با توجه به ضریب ۴ درس زبان تخصصی در کنکور زبان، برای داوطلبان علاقه‌مند به ادامه تحصیل در رشته زبان انگلیسی، پاسخ به درصد بالایی از سوالات این درس اهمیت به‌سزایی دارد. در این آموزش، علاوه بر یادگیری و مرور نکات دروس زبان در مقطع متوسطه اول و دوم، نکات پیشرفته مورد نیاز کسانی که در کنکور تخصصی زبان شرکت خواهند کرد را فرا خواهید گرفت. مباحث به صورتی طراحی شده‌اند که حتی افرادی که قصد شرکت در آزمون‌های ورودی کارشناسی ارشد رشته زبان انگلیسی را دارند هم می‌توانند از این فرادرس بهره ببرند. بعد از تدریس هر درس، تست‌های مربوطه جهت تسلط هر چه بیشتر روی مباحث، با پاسخ کاملا تشریحی بررسی شده‌اند.
دوره آموزش زبان انگلیسی – مرور و حل سوالات کنکور زبان – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سجاد نوروزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان انگلیسی – مرور و حل سوالات کنکور زبان – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی