اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ویسکوالاستیسیته خطی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ویسکوالاستیسیته خطی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:نسترن مصلح0
  • زمان:1 ساعت و 17 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در انواع فرایندهای شکل‌دهی پلیمرها و تولید محصول، اعم از: اکستروژن، قالب‌گیری تزریقی، قالب‌گیری فشاری، تولید الیاف و...، یک جریان مذاب یا محلول پلیمری وجود دارد که نحوه جریان یافتن و انتقال حرارت در آن، تعیین‌کننده خواص و کیفیت محصول نهایی است. از آنجا که پلیمرها ماکرومولکول و دارای ویژگی‌هایی مانند: توزیع وزن مولکولی، گره‌خوردگی، الاستیسیته و... هستند، نحوه جریان یافتن آن‌ها و نیز پاسخ آن‌ها به تغییر شکل اعمال شده با سیالات متداول حاوی کوچک مولکول‌ها مانند: آب، روغن‌های سبک و... متفاوت است. بنابراین، شناخت جریان در پلیمرها و نحوه پاسخ به تغییر فرم برشی، کششی، نوسانی در آن‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است که موضوع اصلی علم رئولوژی را تشکیل می‌دهد. در این آموزش رفتار ویسکوالاستیک خطی بررسی می‌شود.
دوره آموزش ویسکوالاستیسیته خطی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نسترن مصلح مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویسکوالاستیسیته خطی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی