اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اندیکاتور شاخص حرکت جهت‌ دار DMI در بورس و بازارهای مالی
مسیر آموزشی

آموزش اندیکاتور شاخص حرکت جهت‌ دار DMI در بورس و بازارهای مالی

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حسن عباسی0
  • زمان:2 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

DMI، ابزاری حیاتی برای معامله بوده و به شناسایی و تمایز بین روندهای قوی و ضعیف کمک می‌کند و بینشی قوی در مورد روند حرکتی قیمت ارائه می‌دهد. این امکانات، DMI را به ابزاری باارزش برای استراتژی‌های معاملاتی روند تبدیل می‌کند. همچنین، تطبیق‌پذیری بالای شاخص حرکت جهت‌دار اجازه می دهد تا در بازه‌های زمانی مختلف و کلاس‌های دارایی گوناگون با ارائه بینش‌های دقیق، تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد نقاط ورود و خروج بازار داشته باشیم.
دوره آموزش اندیکاتور شاخص حرکت جهت‌ دار DMI در بورس و بازارهای مالی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسن عباسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اندیکاتور شاخص حرکت جهت‌ دار DMI در بورس و بازارهای مالی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی