اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طرح ریزی واحدهای صنعتی با روش SLP
مسیر آموزشی

آموزش طرح ریزی واحدهای صنعتی با روش SLP

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علی عبادی ضیائی4.8
  • زمان:3 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

طرح‌ریزی واحدهای صنعتی یکی از اقدامات اولیه در استقرار یک مجموعه صنعتی است. این موضوع توسط پروفسور جیمز مک‌گرگور اپل، استاد نامدار انستیتو فنی جورجیا به جامعه علمی معرفی شده است و کتاب اپل ابتدا در سال ۱۹۵۰ منتشر و در سال‌های ۱۹۶۳ و ۱۹۷۸ بازنویسی شده است. طرح ریزی واحدهای صنعتی به معنای چیدمان تجهیزات و ماشین‌آلات، واحدها و نیروی انسانی در یک مجموعه تولیدی یا خدماتی است که به آن طراحی لی‌اوت یا جانمایی نیز گفته می‌شود. یک لی‌اوت مناسب مزایایی از قبیل کاهش هزینه‌ها، سهولت تردد مواد و نیروی انسانی، افزایش کارایی، کاهش زمان تولید و ... را به همراه خواهد داشت. در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع، مدل‌ها و استانداردهای متفاوتی برای ایجاد یک جانمایی مناسب در طول دهه های گذشته ارائه شده است که یکی از الگوریتم‌های نظام‌مند در این زمینه، الگوی SLP نام دارد. در این فرادرس، مراحل طراحی چیدمان با استفاده از الگوریتم SLP به صورت اجرایی تشریح و ابزارهای مورد نیاز جهت طی نمودن هر مرحله معرفی می‌شود.
دوره آموزش طرح ریزی واحدهای صنعتی با روش SLP دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی عبادی ضیائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طرح ریزی واحدهای صنعتی با روش SLP را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی