اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آمادگی مصاحبه آزمون دستگاه‌ های اجرایی
مسیر آموزشی

آموزش آمادگی مصاحبه آزمون دستگاه‌ های اجرایی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

از سال ۱۳۹۴ تاکنون دستگاه‌های اجرایی کشور از جمله سازمان شیلات ایران، وزارت آموزش و پرورش، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور خارجه، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، وزارت نیرو، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ...، آزمون مشترکی به نام آزمون دستگاه‌های اجرایی کشور را جهت جذب نیروی کار متخصص برگزار می‌کنند. این آزمون شامل دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه حضوری است که در مرحله اول پذیرفته‌شدگان به صورت چند برابر ظرفیت انتخاب شده و وارد مرحله مصاحبه می‌شوند. با توجه به اینکه اغلب دستگاه‌های اجرایی برای استخدام نیروی جدید از طریق این آزمون اقدام می‌کنند، موفقیت در این آزمون اهمیت فراوانی دارد. بعد از موفقیت از آزمون کتبی، موفق شدن در مصاحبه آزمون گام اصلی برای ورود به موقعیت شغلی مدنظر است. با توجه به معرفی چند برابر ظرفیت و رقابت بالای داوطلبان در این مرحله، حذف از پروسه جذب، به دلیل عدم آشنایی با مراحل مصاحبه بسیار محتمل است که آشنایی با مصاحبه و نوع سوالات و نحوه پاسخ‌دهی در این مرحله راه را برای قبولی در آزمون بسیار هموارتر می‌کند. 
دوره آموزش آمادگی مصاحبه آزمون دستگاه‌ های اجرایی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فرزانه اکبرزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آمادگی مصاحبه آزمون دستگاه‌ های اجرایی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی