اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش دژنکتور در سیستم‌ های برقی + انواع و عملکرد (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش دژنکتور در سیستم‌ های برقی + انواع و عملکرد (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:کسری بیات0
  • زمان:26 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از تجهیزات بسیار مهم در سیستم‌های قدرت، دژنکتورها هستند که به آن‌ها مدارشکن نیز گفته می‌شود. این تجهیزات در شرایط خاص و هنگام بروز رخدادهای نامطلوب، بخش آسیب‌زا را از سایز تجهیزات و بخش‌های سیستم جدا می‌کنند و به نوعی از شبکه در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کنند. این تجهیزات، در مدارهای تابلو برق با ولتاژ بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند به صورت دستی یا خودکار این عمل قطع را انجام دهند. بسته به نوع شبکه و سطح ولتاژی که آن بخش از سیستم قدرت دارد، از دژنکتورهای مختلفی استفاده می‌شود تا بهترین عملکرد را داشته باشند. زیرا، یکی از پارامتر‌های مهمی که وضعیت عملکرد دژنکتور را نشان می‌دهد، سرعت قطع و وصل مدار توسط آن‌ها است. به طورکلی داشتن شناخت کافی بر تجهیزات موجود بر هر سیستمی، در مرحله اول باعث می‌شود که بتوان فرایند آن سیستم را بهتر درک کرد. داشتن این درک و شناخت در کنار یکدیگر کمک می‌کند تا بتوانیم راه‌های مختلفی را برای بهبود عملکرد سیستم کشف کنیم. همچنین داشتن شناخت بر روی عملکرد تجهیزات سیستم‌ها، باعث می‌شود که در صورت بروز هرگونه عیب و رخداد نامطلوب بتوانیم مشکل به‌وجود آمده را دقیقا شناسایی کرده و جهت رفع آن اقدامات اصلاحی را انجام دهیم. در این آموزش ابتدا با دژنکتورها و ماهیت آن‌ها آشنا می‌شویم و عملکرد این کلیدها و اجزای آن را بررسی می‌کنیم. در گام بعدی، با انواع دژنکتورها بسته به کارکردی که دارند، آشنا می‌شویم. همچنین، یکی دیگر از تجهیزات مهم در سیستم‌های قدرت سکسیونرها هستند که عملکردی مشابه با دژنکتورها دارند اما دارای تفاوت‌هایی نیز هستند. در پایان، به مقایسه این تجهیزات با یکدیگر می‌پردازیم.
دوره آموزش دژنکتور در سیستم‌ های برقی + انواع و عملکرد (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط کسری بیات مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دژنکتور در سیستم‌ های برقی + انواع و عملکرد (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی