اطلاعات دوره
آموزش کاربرد بالینی لیزر در پزشکی
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد بالینی لیزر در پزشکی

629,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 629,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این دوره کاملا منحصربفرد اجرا می‌شود؛ تلفیق علم لیزر با پزشکی به صورت بالینی دلیل منحصربفرد بودن این دوره است. این‌که تجربه ۱۵ ساله پزشکان مجرب ایران که با انواع لیزر کار کرده‌اند با اصول علمی و پایه‌ای لیزر ترکیب و مقایسه شود و به یک پروتکل درمانی مبتنی بر علم و تجربه برسیم، شیرازه وجودی این دوره را تشکیل می‌دهد. به جرأت می‌توان گفت این دوره برای اولین بار در ایران با چنین سبکی توسط متخصصین لیزر بیان می‌شود. به عبارت دیگر هرچند به ظاهر این دوره تنها از زبان مدرس آن بیان می‌شود اما پشتوانه تمام این مطالب گردآوری شده از فیدبک‌های موفق متخصصین پزشکی در زمینه‌های مختلف و مقایسه آن با اصول فیزیکی موجود در تکست‌های معتبر دنیاست. لذا پس از برگزاری چندین دوره حضوری موفق کاربرد بالینی لیزرهای پزشکی در دانشگاه صنعتی شریف توسط دانش‌آموخته همین دانشگاه بر آن شدیم که با همکاری دانشگاه شریف و مکتب‌خونه دوره مجازی آن را نیز برگزار کنیم. بزرگترین ایرادی که دوره‌های حضوری داشتند نداشتن فرصت کافی برای شرکت‌کنندگان جهت حضور در کلاس‌ها در دو یا سه روز آن هم در محل دانشگاه بود. بدیهی است که پزشکان محترم بخصوص آن‌هایی که مسافت زیادی تا تهران دارند از حضور در این کلاس‌ها منصرف می‌شدند که با فراهم شدن این بستر بصورت مجازی تنها ایراد آن دوره‌ها نیز رفع شد و یقین داریم که همه پزشکان محترم با برخورداری از این امکانات می‌توانند به آن‌چه در مورد لیزر نیاز دارند برسند و جواب تمام سوالات و ابهامات اصولی کار با لیزر را با حضور در این دوره خواهند یافت.
دوره آموزش کاربرد بالینی لیزر در پزشکی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط هادی نظری مهرو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 629,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد بالینی لیزر در پزشکی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته روان‌شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته روان‌شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آناهیتا

سوالات خیلی سخت بودن

حامد

سلام .ممنون از دوره خوب و کاربردی شما و همچنین استاد محترم که انصافا عالی مطالب رو بیان فرمودند . من به عنوان یک پزشک متخصص خیلی از موضوع لیزر اصلاعات کسب کردم . یک سوال هم از خدمتتون داشتم و اینکه آیا امکان شرکت مجدد در امتحان پایانی وجود داره ؟ البته من در امتحان پایانی دچار مشکل شده بودم و نتوانستم بعضی از پاسخها رو درست ثبت کنم . اگه لطف بفرمایید امکان شرکت مجدد در دوره را فراهم بفرمایید .سپاسگزارم .

محبوبه

سوالات خیلی سخت و پیچیده بودن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی