اطلاعات دوره
آموزش حسابداری با سپیدار برای شرکت‌های بازرگانی
مسیر آموزشی

آموزش حسابداری با سپیدار برای شرکت‌های بازرگانی

790,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 790,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هر کسب‌ و کاری فارغ از زمینه، اندازه و مقیاسی که در آن فعالیت می‌کند، برای مدیریت صحیح در مورد هزینه‌ها و درآمدها و منابع مورد استفاده درآن نیازمند یک حسابدار یا فردی است که در زمینه‌ی حسابداری، آموزش لازم را دیده باشد. بطور کلی حسابداری زیر بنای اصلی انجام هر فعالیت اقتصادی است. شرکت های بازرگانی یکی از ارکان اصلی اقتصاد هر کشوری هستند. با توجه به گردش زیاد کالا در این شرکت ها، بکارگیری نرم افزار مالی و انبار داری و فروش موضوعی مهم و حیاتی در شرکت های بازرگانی به شمار می رود. این شرکت ها نیاز دارند تا کنترل دقیقی روی موجودی‌ها داشته باشند همین طورآگاهی از اقلام نیازمند سفارش و اقلام کم گردش برای جلوگیری از ضایعات یک امر ضروریست و علاوه براین موضوع محاسبه بهای تمام شده موجودی‌ها در این شرکت ها از اهمیت بسیاری برخوردار هست چرا که بهای تمام شده در تعیین قیمت فروش و همین طور در محاسبه دقیق سود زیان نقش بسیار موثری دارد. آگاهی به موقع از اقلام نیازمند سفارش و همچنین کنترل نقدینگی شرکت از دیگر موضوعات مهم این شرکت ها می‌باشد. از طرفی تجزیه و تحلیل اطلاعات فروش بر اساس کالا و مشتریان در این شرکت‌ها بسیار مورد توجه است. همچنین این شرکت‌ها، سیاست‌ها و پرموشن‌های مختلفی را در جهت افزایش فروش به مشتریان خود دارند به همین جهت نیاز به نرم‌افزاری دارند که بتوانند این سیاست‌ها را درآن اعمال کنند. بسته بازرگانی نرم‌افزار سپیدار همکاران‌سیستم شامل حسابداری، دریافت و پرداخت، مشتریان و فروش، تامین‌کنندگان و انبار نیازهای شرکت‌های بازرگانی را به خوبی مرتفع می‌نماید.   برای انجام دادن پروژه پایانی و گذراندن این دوره با موفقیت و دریافت گواهی‌نامه شرکت سپیدار سیستم آسیا(عضو گروه شرکت‌های همکاران‌‌سیستم) لازم است که بسته آموزشی نرم‌افزار سپیدار همکاران‌‌سیستم را تهیه فرمایید. لازم به ذکر است که مجموعه مکتب‌خونه تعهدی بابت ارسال بسته آموزشی، نصب نرم‌افزار سپیدار همکاران‌‌سیستم و پشتیبانی از آن ندارد. توصیه می‌شود قبل از خرید این دوره آموزشی، نسبت به خرید بسته آموزشی نرم‌افزار سپیدار همکاران‌‌سیستم و نصب آن اقدام فرمایید.   بسته‌ آموزشی نرم‌افزار سپیدار همکاران‌‌سیستم را می‌توانید از نمایندگی‌های معتبر شرکت سپیدار سیستم آسیا (عضو گروه شرکت‌های همکاران‌‌سیستم) تهیه فرمایید.  جهت خرید بسته می‌توانید از طریق لینک زیر در خواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان مربوطه با شما تماس بگیرند. در صورت نیاز می‌توانید با شماره‌های زیر با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.کاربران تهران: 02833328812کاربران شهرستان :02833328812همراه: 09335101920   مخاطبین دوره: فارغ التحصیلان و دانشجویان و دانش پذیران رشته حسابداری حسابداران و حسابرسان مدیران و صاحبان کسب و کارهای بازرگانی سایر علاقه مندان به یادگیری حسابداری بیشتر بدانید
دوره آموزش حسابداری با سپیدار برای شرکت‌های بازرگانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد علی ناصریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حسابداری با سپیدار برای شرکت‌های بازرگانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فارس

من مدیر عامل شرکت هستم و حدود 2 سال هست که در شرکت، نرم افزار سپیدار را مستقر کرده ام. با توجه به استفاده از نرم افزارهای مختلف امور مالی باید بگویم که سپیدار بهترین سیستمی هست که تا کنون با آن برخورد داشته ام و از انتخاب خودم خوشحالم. این خوشحالی با شرکت در این دوره و دریافت توضیحات مبسوط آقای ناصریان عزیز، صدچندان شد. هر بخشی را که باز میکردند و امکانات آن را تشریح میکردند به مثابه نورافکنی بود که زوایای تاریک نرم افزار را برای من روشن میکرد. البته که توضیحات ایشان صرفاً تشریح عملکرد نرم افزار نبود بلکه با مثالهای عملی به بهترین شکل ممکن امور جاری مرتبط با مدیریت مالی را در یک شرکت تجاری تشریح و تبیین می کردند. من از شرکت در این دوره بسیار خرسندم و از تیم استارتاپ مکتبخونه، جناب ناصریان و گروه سپیدار بسیار سپاسگزارم.

فریا

از استاد ناصریان بزرگوار بابت تدارک این مجموعه ممنونم مطالب با جزئیات پوشش داده شده همچنین از تیم پشتیبانی مکتب خونه که همواره پاسخ گو بوده و راهنمایی مناسب را داشته اند.

رعنا

از آقای ناصریان تشکر می کنم بابت این دوره عالیشون.خیلی با حوصله و با جزئیات توضیح می دهند.دوره خیلی مفیدی هستش برای دوستان هم پیشنهاد میکنم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی