اطلاعات دوره
چه شغلی مناسب من است؟
مسیر آموزشی

چه شغلی مناسب من است؟

573,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 573,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.6
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:سارا نظری4.4
  • زمان:9 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

چه شغلی مناسب من است؟ چگونه شغل مناسب خود را پیدا کنیم؟سوال اساسی که در ابتدا مطرح می شود این است که چه شغلی مناسب من است؟ تعریف شغل مناسب برای هر فرد متفاوت است و نمی توانیم یک سری ویژگی ها مشخص را برای همه بیان کنیم. ممکن است شغل مناسب از نظر فردی، شغلی باشد که درآمد بالایی داشته باشد که این عدد می تواند در افراد مختلف متفاوت باشد یا از طرف دیگر شغل مناسب می تواند شغلی باشد که جایگاه اجتماعی و مقام و قدرت برای فرد به ارمغان بیاورد، تعریف خیلی از افراد از شغل مناسب،شغلی است که یادگیری و پیشرف به همراه داشته باشد و یا حتی ممکن است فردی شغلی را مناسب بداند اگر به محل زندگی اش نزدیک باشد. هر فرد با توجه به ذهنیت و خواسته ها و اهدافش شغل مناسب خود را تعریف می کند اما چگونه و از چه مسیری باید به آن شغل رسید؟ آیا شغل مدنظر ما واقعا برایمان شغل مناسبی است؟ چگونه می توان ان را سنجید؟  همانطور که می دانیم بخش قابل توجهی از زندگی ما صرف فعالیت‌های شغلی می‌شود. انتخاب و تغییر شغل از تصمیمات سرنوشت‌ساز زندگی هر فردی محسوب می‌شوند. با مطالعه و دریافت آموزش‌های لازم می‌توان این تصمیم را هر چه بهتر و اثرگذارتر اتخاذ نمود. تصمیمات مناسب شغلی، تاثیر فوق العاده‌ای بر کیفیت زندگی و رضایتمندی ما  می‌گذارد. از دغدغه‌ھای اصلی اکثر افرادی که در شرف فارغ‌التحصیلی ھستند مساله‌ی اشتغال و استخدام است. ھر چند در نگاه اول به نظر می‌رسد این آمار بیکاری از کمبود فرصت‌ھای شغلی ناشی شده، اما با بررسی دقیق تر و نشستن پای صحبت مدیران منابع انسانی سازمان‌ھای بزرگ ایرانی، پی میبریم آنچه امروز بازار کار ما شدیدا تحت تاثیر خود قرار داده کمبود نیروی انسانی با کیفیت و با مھارت است مھارت‌ھایی که امروز معیار استخدام سازمان‌ھای برتر است با سال‌ھای گذشته تفاوت قابل ملاحظه‌ای کرده اما متاسفانه مدل ذھنی جویندگان کار تغییر نکرده است و این منجر شده تا از به دست آوردن موقعیت‌ھای مناسب و ایده‌آل شغلی بازبمانند . در این دوره ضمن روشن کردن معیارھای استخدام مجموعه‌ھا و سازمان‌ھای برتر، مھارت‌ھایی که کارجویان بایستی خود را به آن مجھز کنند  تا به  شغل مناسب خود  برسند را مرور می‌کنیم. برای افرادی که مصاحبه‌ی شغلی در پیش دارند نکات و الزامات حضور موفق در جلسه را ذکر می‌کنیم تا شانس موفقیت خود را به حداکثر برسانند. مواردی چون: زبان بدن مناسب، نوشتن رزومه استاندارد، شیوه پرزنت جذاب و ...مواردی هستند که دانستن آن ها به ما برای دستیابی به شغل مناسب آماده می کند و مسیر رسیدن به آن را هموار می کند. همچین برای شاغلینی که قصد تغییر شرایط شغلی خود و به دست آوردن جایگاه بهتری را دارند استراتژی‌های کاریابی و افزایش قابلیت‌های استخدام شوندگی شرح داده می‌شود. در نهایت الزامات و پیش نیازهای حرکت از مسیر کارمندی به سمت کارآفرینی و تاسیس کسب و کار شخصی را بررسی می‌کنیم. مدرس این دوره علاوه بر استفاده از معتبرترین وبه روزترین منابع در طراحی این درس، با بهره‌گیری از مثال‌ها و نمونه‌های کاملا کاربردی که حاصل تجربیات مشاوره و تدریس ایشان است، به شکلی ساده و روان به تدریس مباحث پرداخته است. این دوره برای افراد با تجارب کاری متنوع در هر مرحله‌ای از مسیر شغلی، این امکان را فراهم می‌کند تا برای بهبود و کسب موفقیت‌های شغلی دلخواهشان برنامه‌ریزی کنند و در مسیر رسیدن به شغل مناسب خود قدم بردارند.  
دوره چه شغلی مناسب من است؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سارا نظری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 573,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره چه شغلی مناسب من است؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

الهه

مطالب مفید و کاربردی این دوره حتما به درد همه افرادی میخوره که دنبال موفقیت های شغلی هستن.ممنون از خانم نظری عزیز

سید محسن

با سلام؛ ضمن تشکر از استاد محترم، این دوره اطلاعات بسیار مفیدی در مورد چالش هایی که هر فرد در بازار کار با آن مواجه می شود و نحوه برخورد با این چالش ها را ارائه می کند.

بنت الهدی

دوره ی خیلی خوبی بود. خصوصا اگر سردرگم هستید در مسیر شغلیتون خیلی کمک میکنه بهتون. مدرس بسیار شیوا و روان و عالی صحبت میکنن و نکات واقعا مفیدی رو از بازار کار، نگرش کارفرماها، اینکه چطور شغل ایده آل خودمون رو میتونیم پیدا کنیم و... تا نکات مربوط به جلسه مصاحبه رو ذکر میکنن. بسیار کامل و مفید بود.

مهلا

به نظرم واقعا آگاهی میده این دوره و مدرس خیلی با معلوماتی داره . ممنون

سعید

هم محتوا خیلی خوب بود هم ارائه‌ی خانم نظری خیلی عالی بود. دید خوبی از مطالب این دوره گرفتم و این دوره رو پیشنهاد می کنم بگذرونید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی