اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش افزایش اعتماد به نفس فرزندان – راهکار و اقدامات والدین
مسیر آموزشی

آموزش افزایش اعتماد به نفس فرزندان – راهکار و اقدامات والدین

590,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 590,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:فاطمه شیرانی0
  • زمان:2 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بیشتر آسیب‌های اجتماعی که در نوجوانان مشاهده می‌شود، مربوط به عزت نفس و اعتماد‌به‌نفس آن‌ها است. وقتی در سن نوجوانی به یک شخصی توجه نمی‌شود و خانواده به او اهمیتی نمی‌دهند نوجوان به دنبال این است که در اجتماع دیده شود و ممکن است هر کاری را انجام دهد که به صلاح او نباشد. افرادی که اعتمادبه‌نفس بالایی دارند، معمولا در تحقق اهداف خود و ایجاد تاثیر مثبت در جهان موفقیت‌آمیزتر عمل می‌کنند. آنها می‌توانند به دیگران نیز کمک کنند و هوش اخلاقی آن‌ها تقویت شود، که نهایتا به بهبود کیفیت جهان کمک می‌کند. در کل، آگاهی والدین از نقش خود در تقویت اعتماد به نفس فرزندان نه تنها موجب جلوگیری از مشکلات اجتماعی نوجوانان می‌شود، بلکه به آن‌ها کمک می‌کند تا ظرفیت‌ها و استعدادهای خود را بهبود دهند و افرادی با اعتمادبه‌نفس و مسئولیت‌پذیری شوند. در این آموزش، والدین یاد می‌گیرند که چگونه با آموزش و کسب آگاهی، نقش موثری در افزایش عزت نفس و اعتمادبه‌نفس فرزندانشان داشته باشند و درک کنند که رفتار امروز آن‌ها، تا چه اندازه در آینده فرزندانشان نقش به‌سزایی دارد. 
دوره آموزش افزایش اعتماد به نفس فرزندان – راهکار و اقدامات والدین دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه شیرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 590,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش افزایش اعتماد به نفس فرزندان – راهکار و اقدامات والدین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی