اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت مالی – مرور و حل تست کنکور ارشد – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت مالی – مرور و حل تست کنکور ارشد – بخش یکم

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ندا رجبانی0
  • زمان:5 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس مدیریت مالی در آزمون‌های مختلف از جمله آزمون کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت مالی و آزمون‌های اصول بازار سرمایه از جمله دروس مهم و با ضریب اهمیت بالا است که گرفتن نمره مطلوب در آن موجب ایجاد مزیت رقابتی برای داوطلبین می‌شود. همچنین با توجه به ماهیت مفهومی و محاسباتی این درس، اهمیت مرور مطالب و تمرین و تکرار تست‌های متنوع جهت تسلط بر مطالب قابل‌توجه است. ما در این آموزش می‌خواهیم با بهره‌گیری از منابع موجود در حوزه مدیریت مالی به آموزش گزیده‌ای از مباحث، نکات کلیدی و تست‌های مهم و کاربردی جهت کسب آمادگی برای شرکت در آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری مالی و همچنین آزمون اصول بازار سرمایه بپردازیم. 
دوره آموزش مدیریت مالی – مرور و حل تست کنکور ارشد – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ندا رجبانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت مالی – مرور و حل تست کنکور ارشد – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی