اطلاعات دوره
آموزش رفتار سازمانی
مسیر آموزشی

آموزش رفتار سازمانی

454,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 454,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر4.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:سارا بانکی4.8
  • زمان:14 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

 رفتار سازمانی یکی از مباحث مهم در حوزه آموزش مدیریت است. همه‌ ما، زمانی که می‌خواهیم هدفی را پیش ببریم، گروهی جمع‌آوری می‌کنیم و به هرکدام، مسئولیتی را می‌سپاریم. هرکدام از افراد، وظایفی دارند که در ارتباط با یکدیگر و یا مخاطبین، معنا و تعریفی دقیق می‌یابد.به‌طور حتم، مدیریت این افراد برای رسیدن به نتیجه‌ مطلوب، از اهمیت به سزایی برخوردار است. یک مدیر خوب، باید ویژگی‌ها و توانایی‌های مجموعه‌ خود را شناسایی کرده و به آن به چشم یک سرمایه در ساز‌و‌کار خود نگاه کند که می‌تواند مجموعه را کاملاً موفق و یا کاملاً متضرر کند.امروزه، به منبع بسیار ارزشمندی از مطالعه بر روی رفتار انسانی دسترسی داریم که گنجینه‌ای است از تأملات و تحقیقات فیلسوف یونانی، افلاطون، تا محققین و دانشمندان امروز.این گنجینه، علمی را به نام «رفتار سازمانی» یا "Organizational Behavior" ایجاد کرده است که به مطالعه‌ تأثیر افراد در سازمان می‌پردازد و حضور منابع انسانی را منطقی، بهینه و هدف‌دار می‌کند. ***نکته: پروژه‌ها و تمرین‌های این دوره به زبان انگلیسی هستند لذا آشنایی مقدماتی با مهارت خواندن در زبان انگلیسی به منظور انجام بهتر پروژه‌ها الزامی است.
دوره آموزش رفتار سازمانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سارا بانکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 454,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رفتار سازمانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سامان

با سلام دانشجو رفتار سازمانی هیتم و این دوره خلاصه ای 14 ساعته از یک رشته تحصیلی بود. بسیار عالی با مثال های عینی و ملموس

محمد

خودم دانشجوي MBA هستم و به خاطر علاقم به مبحث دوست داشتم با يك استاد ديگه هم درس رو بگذرونم و بنظرم دوره ي كاملي بود و توضيحات و مثال ها به اندازه كافي بود و مسائل كاملا قابل درك بود.

محسن

با سلام . خدمت موسسه مکتب خونه و استاد گرامی سرکار خانم دکتر بانکی ، ضمن تشکر برای برگزاری دوره ی مفید درس رفتار سازمانی ، تشکر ویژه دارم از استاد گرامی برای مباحث مطرح شده ، با اینکه خودم رشته ی مدیریت خوانده ام و مطالعه داشتم ولی این کلاس به علم من خیلی اضافه کرد . درس دادن روان ، بیان مطالب به صورت راحت ، مثالهای زیبا و درس دادن به صورت دقیق و رعایت سلسله مطالب و تفکیک آن از جمله مواردی بود که در تدریس این درس انجام شد . با تشکر فراوان و احترام انشاالله تصحیح هم زودتر انجام گیرد .

فراز

واقعا فوق العاده عالی و شیوا درس دادید و خیلی مباحثتون برای بنده مفید و عملی واقع شد.مشکل اکثر مدرسان OB این است که مباحث مختلف این علم را به صورت پراکنده و مانند کلاف سردرگمی درس می‌دهند که همین باعث می‌شود شخص دانشجویی مثل من نتواند در نهایت مباحث را در ذهنش جمع بندی و استفاده نماید اما شما طبقه بندی بسیار مناسبی داشتید و از جای بسیار مناسبی داستان رو شروع کرده و در جای بسیار به جایی به پایان رساندید که همین باعث ساخته شدن یک نقشه ذهنی از مباحث علم OB در ذهن به صورت کاملا کاربردی می‌شد.از زحمات شما بی‌نهایت سپاس‌گزارم.قطعا در موفقیت‌های آینده من نقش به سزایی داشتید.

زهره

تسلط خانم بانکی بر مطالب بسیار بالا بود و در مورد جزئیات درس با دقت توضیح میدادند دوره بسیارخوبی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی