اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی کارت ویزیت با کورل
مسیر آموزشی

آموزش طراحی کارت ویزیت با کورل

690,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 690,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کورل‌ CorelDRAW نرم‌افزار گرافیک برداری است که به طور گسترده برای طراحی گرافیکی، تصویرسازی، ویرایش عکس و ایجاد انواع مختلف محتوای بصری استفاده می‌شود. کورل‌ دارای ابزارهای طراحی برداری است که اشکال، خطوط، منحنی‌ها و متون دقیق و با جزئیات بالا را ایجاد می‌کند. کارت ویزیت، باعث می‌شود صاحب کسب‌وکار یا برند شخصی، به صورت حرفه‌ای‌تری معرفی شود. حال اگر این ارائه به شکلی هوشمندانه، متفاوت و خلاق صورت گیرد، راه موفقیت را هموارتر کرده و در تاثیرگذاری مثبت و مفید آن کسب‌وکار یا فرد، بر مخاطب نقش پررنگی خواهد داشت. طراحی کارت ویزیت در نرم‌افزار کورل‌دراو به عنوان یک نرم‌افزار با گرافیک برداری و قابلیت اندازه‌گذاری، امکان برش‌های دقیق و طراحی‌های خاص را به ما داده و دستمان را برای پیاده‌سازی ایده‌های جذاب و متفاوت باز می‌گذارد. در این آموزش، ابتدا با اهمیت طراحی کارت ویزیت و تاثیر آن بر مخاطب و با مفاهیم و کار با ابزارهای پیش‌نیاز آشنا خواهیم شد. در ادامه طراحی کارت ویزیت‌های مرسوم و پر استفاده را یاد می‌گیریم و در نهایت کارت ویزیت‌های خلاقانه و متفاوت با برش اختصاصی را طراحی می‌کنیم.
دوره آموزش طراحی کارت ویزیت با کورل دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سمیه مهاجری نسب پاریزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 690,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی کارت ویزیت با کورل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی