اطلاعات دوره
آموزش مهارت‌های مذاکره بر اساس مدل MBTI
مسیر آموزشی

آموزش مهارت‌های مذاکره بر اساس مدل MBTI

339,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 339,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:16 نظر4.2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:سارا نظری4.4
  • زمان:13 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

طبق گزارش مجله کسب و کار هاروارد در سال ۲۰۱۵، مهارت ارتباط موثر مهم‌ترین و تاثیرگذارترین مهارت، برای دستیابی به موفقیت است. به نظر می‌رسد توسعه مهارت‌های ارتباطی– به ویژه مذاکره- از مهم‌ترین اولویت‌های افرادی است که خواهان پیشرفت و بهبود ابعاد مختلف زندگی خود هستند. زمانی که در روابط روزانه‌ی شخصی و شغلی، با پیش فرض‌های ذهنی متداول خود با افراد برخورد می‌کنیم معمولا دچار تعارضات و سوتفاهم‌های زیادی می‌شویم. احتمالا یکی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین مباحث ارتباطی، مبحث شخصیت‌شناسی است. استفاده از ابزار شخصیت‌شناسی MBTI که امروزه یکی از مطرح‌ترین ابزارهای تیپ‌شناسی در جهان است و در بیش از ۸۰ شرکت از ۱۰۰ شرکت برتر fortune100 مورد استفاده است به ما کمک می‌‌کند تا برای درک و شناخت صحیح از افراد در جلسات مذاکره، فروش، و همچنین رهبری و تیم‌داری بسیار قدرتمندتر از پیش عمل کنیم. تاکنون میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از این ابزار بهره بردند. واحدهای منابع انسانی و روانشناسان پیرو مکتب یونگ نیز با بهره‌گیری از آن به تصمیم‌گیری بهینه، حل تعارض و بهبود کار تیمی افراد کمک می‌کنند. MBTI افراد را به ۱۶ تیپ شخصیتی مختلف تقسیم می‌کند. با تسلط بر MBTI می‌توانید در زمان کوتاهی  تیپ شخصیتی افراد را تشخیص دهید و فرایند متقاعدسازی آن‌ها را بسیار ساده تر طی کنید .تسلط بر MBTI نه تنها در مذاکرات حرفه‌ای، بلکه در روابط روزانه نیز به شما کمک می‌کند تا تعاملات اثربخش‌تری داشته باشید. همچنین با یافتن تیپ شخصیتتان مسیر تحصیلی و شغلی مناسبتان را شناسایی خواهید کرد و استعدادهایتان را کشف می‌کنید. اگر صاحب کسب و کار هستید در این دوره خواهید آموخت چگونه تیپ شخصیتی مشتریان خود را تشخیص دهید و برنامه‌ی بازاریابی و تبلیغاتتان را بهبود دهید. مدرس این دوره علاوه بر استفاده از معتبرترین وبه روزترین منابع در طراحی این درس، با بهره‌گیری از مثال‌ها و نمونه‌های کاملا کاربردی که حاصل تجربیات مشاوره و تدریس ایشان است، به شکلی ساده و روان به تدریس مباحث پرداخته است. همچنین دوره‌ی MBTI مکتب‌پلاس به گونه‌ای طراحی شده تا برای افرادی که تا کنون مطالعات متمرکزی در این حوزه نداشتند نیز مفید باشد.  
دوره آموزش مهارت‌های مذاکره بر اساس مدل MBTI دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سارا نظری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 339,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مهارت‌های مذاکره بر اساس مدل MBTI را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهتا

دوره بسیار عالی مباحث به اندازه کافی توضیح داده میشوند و دکتر نظری بسیار با تسلط و به شیوه ای کاملا رسا منتقل میکنند تا همونطوری که گفتند نیازی به حفظ کردن هیچ چیز نباشد! از گذراندن این دوره هم لذت بردم و هم چیز های زیادی یادگرفتم.

امیرحسین

عالی بود از هر نظر که فکر کنید. توصیه میکنم برای خودشناسی. و حس میکنم بخش مهمی از سوالات و نا آرامی هام رفع شده با این دوره

میثم

سلام دوره آموزنده ای بود و چراغی برای دوستانی که اهل مذاکره هستند. ممنونم

محمد جواد

در یک کلام عالی

مرجان

این دوره فوقالعاده بود. هر چی بگم کم گفتم سپاسگزارم از خانم سارا نظری عزیز بابت این دوره بسیار بسیار جذاب و تدریس عالی و دلنشینشون و از مکتب خونه ای های عزیز هم سپاسگزارم. خداوند یار و یاورتون باشه و روزهای پر از موفقیت رو براتون آرزومندم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی