اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فیزیک ۳ – پایه دوازدهم – نکته و حل تست کنکور
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک ۳ – پایه دوازدهم – نکته و حل تست کنکور

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس فیزیک در کنکور سراسری دارای ضریب بالایی است و درصد پاسخ‌های درست یک داوطلب بسیار در رتبه نهایی او موثر خواهد بود. تسلط به حل مسائل فیزیک تنها با تکرار حل تمرینات میسر می‌شود. در آموزش فیزیک دوازدهم نکته و تست کنکور روش تدریس براساس یادگیری با حل مساله است و بیشتر سوالات مرتبط به درس فیزیک دوازدهم در چهارسال اخیر در رشته‌های ریاضی فیزیک و تجربی در آزمون‌های کنکور سراسری داخل و خارج مورد استفاده قرار گرفته است. در مقایسه کلی با توجه به تعداد سوالات هر فصل می‌توان به اهمیت فصول مختلف نیز پی برد. این آموزش در زمان کوتاه جمع‌بندی بسیار مفیدی از نکات مهم کتاب فیزیک دوازدهم داشته و روش‌های مختلف حل مساله را به دانش‌آموز می‌آموزد.
دوره آموزش فیزیک ۳ – پایه دوازدهم – نکته و حل تست کنکور دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سیده‌ محبوبه جمالی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک ۳ – پایه دوازدهم – نکته و حل تست کنکور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی