اطلاعات دوره
آموزش برنامه‌نویسی به زبان C++
مسیر آموزشی

آموزش برنامه‌نویسی به زبان C++

260,550 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 260,550 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محسن رشیدی4.3
  • زمان:10 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه فناوری اینترنت اشیاء بسیار بر سر زبان‌ها افتاده است. تمام سیستم‌های تعبیه‌شده، برنامه‌های سنگین واقعیت مجازی و هوش مصنوعی همه براساس C یا C++ نوشته شده‌اند. زبان برنامه نویسی c++ هنوز آینده روشنی دارد و این زبان هوشمندانه‌ترین زبان برای برنامه‌نویس‌های تازه‌کار است.
دوره آموزش برنامه‌نویسی به زبان C++ دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محسن رشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 260,550 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه‌نویسی به زبان C++ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C و C++ سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C و C++ در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیرحسین

با سلام و احترام در ابتدا از استاد رشیدی عزیز کمال تشکر را دارم که واقعا این دوره را با دلسوزی و زحمت تدریس کردند مزایا : - پروژه های چالشی - قسمت های پوشش داده شده به خوبی تدریس شده اند - سرعت خوب پیشرفت برای تازه کار ها - سرفصل ها و پروژه های کاربردی و ... معایب : - عدم پشتیبانی خود استاد از قسمت گفت و گو و سوال ( البته شخص دیگری برای پاسخ به سوال وجود دارد ولی با تاخیر نسبتا قابل توجهی و بعضا 7 یا 8 روز ) - بعضی مطالب را این دوره پوشش نداده بود که البته سهم خیلی بالایی ندارد - هیچ صحبتی از ساخت رابط کاربری و ایضا هندل کردن فایل ها نشده است در پایان اگر این دوره را در دانشگاه گذرانده اید صرفا برای لکه گیری می تواند مناسب باشد ولی اگر مبتدی هستید شروع بسیار مناسبی می تواند باشد و بسیار مشتاق هستم از این استاد دروس دیگری بگذرانم

زهرا

واقعا خیلی دوره خوبی بود. من این دوره رو همزمان با کلاس های دانشگاهم میگذروندم و خیلی مفید بود ولی حیف که در دوران امتحاناتم نتونستم ادامه بدم و گواهینامه رو دریافت کنم.

حمیدرضا

با یه نگاه اجمالی دوره ی خوبی بود ولی نحوه توضیح دادن خیلی آروم و کسل کننده بود. اگه خسته باشید و این دوره رو ببینید ختما پشت سیستم میخوابید

امیرحسین

استاد كارش خیلی خوبه ولی بعدا که برید داخل کد متوجه میشید چیزایی که گفته خیلی خیلی سطحی بوده و اصلا نمیشه باهاش پروژه اجرا کرد (صرفا واسه آشنایی مقدماتی خوبه) اونجاست که مجبور میشید دنبال یه منبع دیگه بگردید (مثل الان من)

مهدی

بسیار عالی، یکی از دوره های عالی مکتب خونه هست و استاد رشیدی به خوبی تدریس میکنن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی