اطلاعات دوره
آموزش فریم‎ورک Angular 2
مسیر آموزشی

آموزش فریم‎ورک Angular 2

235,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 235,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

انگولار یک فریم‌ورک جاوا اسکریپت است که در سال ۲۰۰۹ توسط میسکو هوری و آدام آبرونز ارائه شد و بعد توسط گوگل توسعه داده شد. انگولار یک فریم‌ورک ساخت‎یافته برای ساخت وب اپلیکیشن‌های پویا می‌باشد. یکی از دلایل استفاده از انگولار در بین برنامه‌نویسان، تسریع در پیاده‌سازی پروژه‌های برنامه‌نویسی است. انگولار یک فریم‌ورک مبتنی بر MVC است که از Ajax نیز استفاده کرده است. این فریم‎ورک موجب کاهش مقدار کدنویسی (و در نتیجه افزایش سرعت تولید برنامه‌ها) شده است. امروزه یکی از علت‌های استفاده از انگولار توسعه و قدرتمندتر کردن برنامه‌های تک‌ صفحه‌ای یا SPA هستند لذا می‌توان در پروژه‌های بزرگ و کوچک از فریم‌ورک انگولار استفاده بهینه را برد. برنامه‌های تک صفحه‌ای مانع از بارگذاری مجدد کل صفحه می‌شوند و به این شکل سرعت مشاهده صفحات وب را بالاتر می‌برند. انگولار در واقع یک چارچوب Open source می‌باشد که توسط گوگل به صورت فریمورک توسعه داده شده است. به زبانی دیگر آنگولار یک فریمورک توسعه‌یافته است که برای وب اپلیکیشن‌های پویا طراحی گردیده ‌است. این فریمورک به شما یاری می‌رساند که با استفاده از html قالب دلخواه خود را طراحی نمایید. با این قابلیت می‌توانید به راحتی سینتکس‌هایی که برای html تعریف کرده‌اید را در فضای وب اپلیکیشن به صورت کاملا واضح بیان کنید. یکی از ویژگی‌هایی که برای فریم‌ورک آنگولار در نظر گرفته شده است، قابلیت طراحی وب سایت و وب اپلیکیشن است. این ویژگی را می‌توانیم به صورت یک وب اپلیکیشن تک صفحه‌ای اجرا کنیم.  این فریم‌ورک به شما کمک می‌کند که کدنویسی‌هایی که انجام‌ می‌دهید، به صورت بهینه‌سازی شده انجام گیرد و کدهای به صورت تکنیکی‌تر اعمال شوند. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که تنظیمات خود را به صورت استاندارد روی آنها پیاده نمایید. تا به اینجا متوجه شدیم که فریمورک آنگولار به ما کمک ‌می‌کند که قالب‌ سازی خود را برای فیلترها در نظر بگیریم و قابلیت ترکیب داده‌ها به صورت دوطرفه را دارا باشیم. با یادگیری فریمورک آنگولار می‎توانید به‌راحتی می‌توانید سایت مورد نظر خود را با روش‌های خاص خود طراحی نمایید. با استفاده از آنگولار می‌توانید به مرورگر این امکان را بدهید که اندازه‌ی صفحه‌ی شما را در نظر نگیرید و تنها آن را بارگذاری نماید. بعضی اوقات ممکن است اندازه‌ی صفحه‌ی برای لود کمی سنگین شود. با این حال صفحه‌ی طراحی شده بدون توجه به اندازه‌ی صفحه، تمام محتوایی که پیش از این بارگذاری کرده است را لود می‌کند. به همین خاطر با استفاده فریمورک انگولار می‌توانید یک صفحه index.html داشته باشید که بسیار کوتاه شده است. در صورتی که صفحه‌ی طراحی شده با مشکلات لود نشدن مواجه گردید، بهتر است بدانید که سیستم شما در حال بارگذاری تدریجی محتوا شما است. هسته‌ای که برای فریم‌ورک angular در نظر گرفته شده است از جنس جاوا اسکریپت است و شما باید حتما زمانی که قصد دارید محتوایی مبنی بر این فریمورک طراحی کنید، از زبان برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت استفاده نمایید. آنگولار دارای موتورهای بسیار خوبی برای طراحی سایت و ساخت وب اپلیکیشن می‌باشد. این فریم‌ورک همان‌طور که گفتیم قالب‌های خود را به صورت تگ html ارائه می‌دهد و آنها را به راحتی با داده‌های مورد نظر جا‌به‌جا می‌نماید. 
دوره آموزش فریم‎ورک Angular 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سید مصطفی مشکاتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 235,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فریم‎ورک Angular 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عرفان

مطالب و آزمون ها پراکنده هستند

پویان

اگر در کنار کلیپ آموزشی. پی دی اف آموزش دوره ارائه شود. فراگیری آموزش گیرنده بسیار بهتر میشود و همچنین در رجوع به موضوع جهت تقویت مطالب تثبیت نشده کمک بیشتری میکند. ضمن تشکر از استاد دوره. ایشان جا دارد که کلیپ ارائه شان را ارتقاء دهند و با کیفیت تر از نظر مضمون و روش ارئه نمایند

مهرداد

شیوه و نحوه تدریس بسیار افتضاح می باشد مدرس مباحث را پراکنده ارائه می نمایند و از شاخه ای به شاخه دیگر می پرند. حیف از پولی که بابت این دوره دادم از مکتخونه بسیار بعید بود

زهرا

بسیار بسیار عالی و کاربردی. واقعا لذت بردم از نحوه ی ارائه ، ترتیب مطالب، طرح موضوع و راه کار.

زینب

با سلام، از نظر این دوره بسیار جامع و کامل برای یادگیری انگیولار می باشد. نحوه ی تدریس استاد، تسلط ایشان به مباحث، بخش بندی و ترتیب ارائه دروس و بیان مفاهیم و پایه ای دوره بسیار عالی است.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی