اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کار با سامانه جذب هیات علمی و استخدام استاد دانشگاه (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کار با سامانه جذب هیات علمی و استخدام استاد دانشگاه (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ساره شفیعی0
  • زمان:56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه که دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی پژوهشی و نهادهای آموزش عالی نقش بسیار مهمی را در پیشرفت علم، فناوری و مدیریت آموزش ایفا می‌کند. جذب و استخدام اعضای هیات علمی حائز شرایط، می‌تواند به توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشور کمک کند و زمینه‌های تربیت نیروی انسانی متخصص و حرفه‌ای را فراهم کند. با توجه به این که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سالانه بر اساس نیازهای اعلام شده توسط دانشگاه‌ها و نهادهای آموزش عالی، اقدام به فراخوان عمومی برای جذب اعضای هیات علمی می‌کند؛ راه‌اندازی سامانه جامع جذب اعضای هیات علمی توانسته است فرایند ثبت اطلاعات پژوهشی و سوابق علمی داوطلبان را تسهیل بخشد. طی این آموزش، نحوه ورود به سامانه جذب اعضای هیات علمی توضیح و بخش‌های مختلف سامانه معرفی می‌شود. همچنین، نیازهای دانشگاه‌ها و نهادهای آموزش عالی و شرایط اختصاصی آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. مخاطبان، علاوه بر آشنایی با نحوه ثبت اطلاعات شخصی، تحصیلی، پژوهشی، سوابق اجرایی و آموزشی، با نحوه ثبت‌نام در فراخوان جذب و اطلاع از آخرین وضعیت آشنا خواهند شد.
دوره آموزش کار با سامانه جذب هیات علمی و استخدام استاد دانشگاه (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ساره شفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با سامانه جذب هیات علمی و استخدام استاد دانشگاه (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی