اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نقش شبکه های اجتماعی در برندینگ (وبینار ضبط شده) – رایگان
مسیر آموزشی

آموزش نقش شبکه های اجتماعی در برندینگ (وبینار ضبط شده) – رایگان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شبکه‌های اجتماعی معمولا به عنوان فضایی برای یافتن دوست‌های جدید و یا قدیمی، تبادل نظر و گذراندن اوقات فراغت محسوب می‌شوند اما برخی از افراد نیز از ظرفیت‌های این بستر استفاده می‌کنند و کسب‌ و کار خود را از طریق آن توسعه می‌دهند، در آن بازاریابی می‌کنند و برندینگ (برندسازی) انجام می‌دهند. با افزایش ضریب نفوذ شبکه‌های اجتماعی در جوامع انسانی، برندینگ در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های این شبکه‌ها برای رشد کسب و کار و افزایش فروش محصولات و خدمات ضروری به نظر می‌رسد.
دوره آموزش نقش شبکه های اجتماعی در برندینگ (وبینار ضبط شده) – رایگان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط اندیشه رضایی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نقش شبکه های اجتماعی در برندینگ (وبینار ضبط شده) – رایگان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی