اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شناخت و مقابله با آزار جنسی در محیط کار + راهکارهای پیشگیری
مسیر آموزشی

آموزش شناخت و مقابله با آزار جنسی در محیط کار + راهکارهای پیشگیری

590,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 590,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آزار جنسی (Sexual Harassment)، در محل کار به هر نوع رفتار جنسی غیرمنتظره، ناخواسته و بدون رضایت قبلی اطلاق می‌شود. این رفتار می‌تواند شامل تحریک‌ها، تهدیدها، تمسخر، اذیت، ضرب و شتم، بی‌احترامی و هر گونه تقاضای جنسی ناخواسته باشد. آزار جنسی در محل کار اغلب به صورت آشکار اتفاق نمی‌افتد، بلکه معمولا به صورت مخفیانه، ناخواسته و بدون رضایت فرد رخ می‌دهد. آزار جنسی در محیط کار نه تنها اثرات منفی روانی و عاطفی بر فرد مورد آزار دارد، بلکه می‌تواند به تخریب فرصت‌های شغلی، کاهش بهره‌وری، کاهش اعتمادبه‌نفس، از دست دادن شغل و ایجاد محدودیت‌های جدی برای رشد و پیشرفت شغلی فرد منجر شود. به علاوه، این نوع رفتار می‌تواند باعث بروز تنش‌ها و اختلافات بین همکاران شود و در نتیجه محیط حرفه‌ای کار و در ادامه بازاریابی برند سازمان را تحت تاثیر قرار دهد. در نتیجه، مهم است که در سازمان‌ها، این سیاست‌ها و رهنمودها در مورد آزار جنسی در محل کار به صورت دقیق تدوین و اجرا شوند تا کارکنان را در مقابل این نوع رفتارها حمایت کنند و به محیط کاری سالم و ایمن دست یابند.
دوره آموزش شناخت و مقابله با آزار جنسی در محیط کار + راهکارهای پیشگیری دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مسعود حبیبی نجفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 590,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شناخت و مقابله با آزار جنسی در محیط کار + راهکارهای پیشگیری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی